Inlägg från: Brud20070707 |Visa alla inlägg
  • Brud20070707

hovshallar dubbelbokat

Fick reda på idag att Hovshallar har dubbelbokat vårat bröllop, genom att blivande svärmor ringde dem för att boka rum. Inbjudningskorten är redan utskickade och vi har varit där för provsmakning mm. Allt var fixat och klart så vi kunnde koncentrera oss på vår flytt.

Eftersom vi bara ska ha ca 35-40 gäster så var det vi som blir utslängda. De andra är ca 70 stycken.

Men nu får vi börja leta ny lokal och skicka ut nya inbjudningskort mm. Vi är mycket ledsna och besvikna på hur vi har blivit behandlade av Hovshallar.

Tack för att ni *lyssnar*

/ledsen brud

• Svar på tråden hovshallar dubbelbokat
  • Brud20070707

De skyller på att de har bytat datasystem, och eftersom vi inte är kvar i systemet så har VI bokat först! Annars vet jag inte hur det har gått till. DE kan inte heller svara på det.

Nya inbjudningskort ingår ju inte direkt i vår budget så min sambo får parata med dem om ersättning.

Jag orkar inte med att ha mer med dem att göra. Gästerna kommer i allafall få ett brev med de nya kortet som förklarar att Hovshallar har gjort ett STORT misstag.

• Brud20070707

De skulle kolla upp en annan lokal åt oss och de skulle höra av sig senast i går, men inte ett ljud hörde vi av dem.

Vi har själva fixat en nylokal, lite högre standard och närmre kyrkan. Sitter och pillar med nya inbjudningskort nu som ska ut i veckan. Med dem ska det även gå ut ett brev om hovshallars strul.

Jag tror vi och gästerna kommer bli nöjda med den nya lösningen, som egentligen är mycket bättre än Hovshallar.

De ska i alla fall få betala de nya inbjudningskorten och porto! Det kommer vi att kräva!

Svar på tråden hovshallar dubbelbokat