Får man lägga sig i sin egen hippa?
Jag skrev en lista till min tärna på alla tjejer som jag ville skulle vara med Inget konstigt med det tycker jag!
Jag skrev en lista till min tärna på alla tjejer som jag ville skulle vara med Inget konstigt med det tycker jag!
Min tärna frågade mig om en lista, främst så att ingen ska "glömmas bort". Jag tycker inte det är konstigt att man vet att man ska få en hippa, oftast om man har många vänner som gift sig, är man ju flera som varit på samma hippor och kanske pratat om möjliga kommande hippor också. Jag känner mig oerhört tacksam över att jag fick en hippa, och det var absolut inget jag förväntade mig utan att det hade hintats om det innan. Tycker som nån annan skrev att det underlättar ju för alla parter om man ordnar en lista, speciellt om man inte vill missa någon vilket annars kan vara lätt hänt om man har en bred bekantskapskrets.Plus att jag ville inte att alla inbjudna tjejer skulle komma med, tycker snarare det är en tillställning för sina närmaste tjejkompisar, alltså inte min killes respektive (om man inte umgås mkt förstås) , kusiner som man bara träffar på släktträffar etc....
TS: Hoppas du får en lyckad hippa!!!