Inlägg från: sussen2007 |Visa alla inlägg
  • sussen2007

11 augusti 2007 del 2

Hej alla! Nu har jag inte varit här på lääänge... Men nu är det iaf igång med en del planerande. Vi har (nästan) klart bestämt vad vi ska ha för buffe, efter att ha fått 3 olika förslag av cateringen. Jag har också varit hos "min" sömmerska och tagit mått. Så nu måste jag på bh-jakt, för nästa gång är det provning. Hjälp. Känns läskigt att köpa en bh som man inte ska använda förrän om 4-5 månader. Tänk om jag ändrar mig... Har ni tips på var man kan köpa en inte alltför dyr -men bra så klart??? Jag ska in till stan imorn tänkte jag (Sthlm).

• sussen2007

Hmm... idag ska jag alltså på bh-jakt. Kan man få en bra för 400?

• sussen2007

Kakan -07: Jag hann tyvärr inte med så mycket bh-jakt. Träffade 2 kompisar, och då blev det ju inte så mycket gjort. Allt tar längre tid när man är 3... Jag hann bara med Lindex. Provade en från Twilfit (heter de så?) som jag tyckte satt skitbra. Skulle kunna köpa den, men vill prova runt lite mer först. Provade också Lindex egen (deras bröllopsversion tror jag). Den var också okej, men inte min stil riktigt. Ska satsa igen i veckan.

• sussen2007

Idag köpte jag min bh! Jag är inte tjejen som går på NK och handlar. Har aldrig satt min fot där, och hade aldrig tänkt göra det heller. Det är lite emot mina principer. (Ni får gärna handla på NK.) ;) Men min sömmerska sa att många hon pratat med hade köpt bh där, och att det inte behövde va så farligt dyrt, och att de var jättenöjda. Jag vågade mig dit idag. Hittade värsta stadiga saken som jag är säker på kommer sitta uppe för bara 339 kr. Mycket nöjd.

• sussen2007

ElenaMaria, Göteborg, S:ta Birgittas kapell 14:00
    Kakan -07, Stockholm, Maria Magdalena kyrka, kl 16.00
    Cameline, Stockholm, Bromma kyrka, kl 15.00
    Klurifax,Skåne, kyrka hemlig, kl 15.00
    jvk, Alingsås, hemma, 17.00
    Lilla Li, Jönköping, Sandseryds kyrka, kl 16:00
    Sussen2007, Järeda kyrka i Småland, kl 15.00

• sussen2007

Igår hade jag första provningen av klänningen! Det var skitkul! Jag kunde bara stå där framför spegeln och le stort stort. Man kände sig så fiiin! Och då är den ju inte nära på klar än... :)

• sussen2007

Jag köpte tiara igår på Glitter. 150 kr kom jag undran med! Alldeles bra pris tycker jag.

• sussen2007

Jag har tänkt nåt sånt här... Har också funderat på att ha utsläppt, och inte gå till frisör alls. Men nu är hon typ bokad...

Oj... hur lägger man in en bild?

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2