11 augusti 2007 del 2
Vi har varit och kollar på vigselringar! :D Jag har bestämt mig redan, så nästa vecka köper jag den!
Vi har varit och kollar på vigselringar! :D Jag har bestämt mig redan, så nästa vecka köper jag den!
Lucy_: Ja jättekul! :D Det var helt annorlunda mot vad jag trodde. Hade en bild av vad jag ville ha - men det såg inte alls fint ut ihop med förlovningsringen. Nu väljer jag en ring som i sig själv inte alls är min smak, men ger precis rätt intryck ihop med förlovningsringen. :) *nöjd*
Idag ska vi beställa vigselringen. :)
Vi bestämde precis att vi skickar våra inbjudningar den 4 april och sätter OSA den 15 juni. Då har vi helgen på oss där att ringa runt till de som eventuellt inte har svarat. Tror det blir ganska lagom.
På lördag är det bara 20 veckor kvar för oss! :D 143 dagar kvar idag. ;) *har tråkigt på jobbet*
Nästa helg är det "Bröllopsdag på stan" i Jönköping som jag ska gå på. Ett tjugotal affärer och andra verksamheter (hotell och liknande) som har specialerbjudanden. Ska bli riktigt kul!
Imorrn åker vi till Stockholm, ska på konsert med Lena PH och Orup och på lördagen blir det shopping. Ska leta skor och underkläder! :D
Och nu börjar det dra ihop sig till att skicka inbjudningarna. Vi tänker skicka iväg våra runt den 10:e april.
Kom precis på en grej... Vi har ju sparat för bröllopet nu. Har 17200:- av de 26000:- vi behöver spara själva. Men sen har jag ju köpt en massa grejer utöver det... Egentligen. Typ vigselringen har vi betalat med pengar som inte ligger där, handpenning på min klänning är betalad med pengar som inte ligger där, när vi åker till Sthlm nu och köper skor och sånt så kommer de pengarna inte heller ligga där. Gött om vi sparar ihop 26000 ändå - då kommer vi ju få pengar över till resan! :D *nöjd*
ElenaMaria: Ja det också! Grymt skönt att ha betalat en del stora saker redan.
Nu har jag köpt mitt första par bröllopsskor. Ett par vita - ska ha ett par röda också. :) *nöjd*
ElenaMaria, Göteborg, S:ta Birgittas kapell 14:00
Kakan -07, Stockholm, Maria Magdalena kyrka, kl 16.00
Cameline, Stockholm, Bromma kyrka, kl 15.00
Klurifax,Skåne, kyrka hemlig, kl 15.00
jvk, Alingsås, hemma, 17.00
Lilla Li, Jönköping, Sandseryds kyrka, kl 16:00
Sitter precis och skriver ut inbjudan och infobladet. Blir huuur bra som helst! :D Vi skickar dem på tisdag så är det förhoppningsvis framme på onsdag - exakt på dagen 4 månader innan bröllopet. ;)
Har gjort om hemsidan också så att jag kan lägga ut en ny version av den så fort inbjudan gått ut. Kul kul! :D