Inlägg från: Lilla Li |Visa alla inlägg
  • Lilla Li

11 augusti 2007 del 2

Lucy_: Tack! Jo hemsidan är fin men jag tröttnar så lätt på sånt där. Vill hela tiden göra om. Sitter man med nåt i flera dagar så tröttnar man tillslut på sin egen design - det gör jag iaf... ;) Har lagt upp inbjudan och infobladet om du vill se. De viks inte utan är två separata blad, ca 105 x 297 stora.

brollop.li-design.nu/inbjudan.pdf
    brollop.li-design.nu/infoblad.pdf

• Lilla Li

Lucy_: Ja jag tänkte göra om hemsidan så den matchar inbjudningarna mer. Typ... ;)

• Lilla Li

Lucy_: Ja jag har typ gjort mönstret själv. Frilade från ett tapetmönster och mixtrade lite. ;) Ska få min sambo att godkänna designen på nya sidan bara... :D

• Lilla Li

Lucy_: Haha ok. :) Men det är ju så kul!

• Lilla Li

11 augusti: Härligt! :)

Cameline: Menar du brudbuketten och/eller blommorna till middagen?

Vad gäller brudbuketten så ska min vara mörkröd, kanske med inslag av vitt. Beroende på vad jag har i håret så kanske jag sätter pärlor i buketten också. Men jag tycker inte buketten känns så viktig, så jag ska faktiskt bara säga till min florist vilken färg jag vill ha, vad jag absolut INTE vill ha (bollbukett och hängande bukett går bort) och sen ge henne fria händer att göra något som passar mig och min klänning.

• Lilla Li

Cameline: Åh men de var ju jättefina!

Jag tycker det är svårt att veta exakt vad jag vill ha. Vet som sagt vad jag INTE gillar, men ja... Tror det blir bäst om floristen bestämmer. :)

• Lilla Li

Hahaha... Jag har gått upp 3-4 kg sen jag provade min brudklänning. Vad sjukt! Jag vill i och för sig gå upp i vikt och har inget problem med det så sett. Men eftersom klänningen sitter som ett smäck och redan är köpt så lämnar det ju inget utrymme för viktuppgång! Så idag ska jag beställa tid på brudbutiken och gå och prova klänningen igen - för säkerhetsskull... :) Hahaha. Komiskt. Här har jag kämpat och kämpat för att gå upp i vikt, och när jag väl gör det så får jag inte!

• Lilla Li

klurifax: Oj ja det verkar skilja mycket i pris... Men det låter som en bra lösning med att din syster hämtar buketten. Eller varför inte din blivande - jag ska nog be min hämta buketten och så får jag den utanför kyrkan innan vi går in. ;)

Jag har för övrigt beställt följande att ha på mig på bröllopsnatten: www.eliteladies.se/index.asp%E4der&ukat=deladeset&artikel=dg4213

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2