Inlägg från: madlin |Visa alla inlägg
  • madlin

11 augusti 2007 del 2

När skickar ni ut inbjudningarna?

• madlin

jisses... har en känsla att vi kommer få ut allt i sista stund här. Det är dock bara de närmaste i familjen + vännerna = 30 pers.

Men det är ju ändå semestertider och så med, det är då själva fan att man ska bestämma nytt datum i sista stund!

• madlin

11 augusti:

Tur nån lugnar mig lite, känner mig aningens stressad över att få till inbjudningarna - bestämde oss att byta från 2008 till 2007 i helgen så det är inte mycket ordnat.

Men de blir ett mindre bröllop än vi tänkt oss, och borgeligt istället för kyrkligt. Och catering med buffé istället för 3-rätters + vin, och sen fnular vi på om vi ska ha liten fest på kvällen med vännerna i lokalen vi har då vi gifte oss tidigare på dagen. Dock får de medtaga egen alkohol. Låter de snålt?

Är det helt galet o skicka inbjudningarna till den 1:a Juni eller är de sent ute då? OSA kanske 3 veckor innan? Blir inte det tajt?

• madlin

hm... skrev lite galet, men vi ska ha vin till buffén också - inte bara om vi valt 3-rätters!

• madlin

mammaK: nepp, inte ens börjat med någonting - imorgon är en ledig dag så då ska man väl hinna med att boka o fixa det mesta. Beställa kläder osv.

• madlin

Lucy_: ja... de har varit många vändor nu fram och tillbaka. Velmaja o velputte du vet ;D
    Imorgon ringer vi vigselförrättaren och hoppas vi kan vigas den 11:e - dock borgeligt.

• madlin

Lucy_: vi kompromissade helt enkelt. helt skulle jag vilja gifta mig på en strand i nåt varmt land - sambon kyrkligt o stort.

Så får hoppas inte vigselförrättaren har fullt upp den 11:e annars får de bli en annan Lördag i Augusti. va paff jag blev o se dig i den här tråden, men så kollade jag i den andra tråden vilket datum ni hade o se där.. hade inte lagt det på minnet, visste bara att ni skulle gifta er i sommar.

• madlin

Lucy_: haha kan tro det jag ;) Skrev om det i den andra tråden för ett tag sen, men man läser väl inte allt iofs :D

• madlin

Kakan -07: ha det underbart nu på landet :D

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 2