11 augusti 2007 del 2
Vi har bokat frockcoat till mannen och snart ska vi nog beställa ringarna tror jag.
Vi har bokat frockcoat till mannen och snart ska vi nog beställa ringarna tror jag.
Min klänning är på väg!
Vi skickar ut inbjudningarna efter påskhelgen.
Lilla Li: Jag är så nyfiken på hur era inbjudningar ser ut.
Och hemsidan, så roligt! Tycker den ni har nu är superfin redan. Har själv pysslat en del med en hemsida också.
Lilla Li: Oja, jag tröttnar också väldigt fort på hemsidor som jag gör. Har nyss gjort en ny som gick relativt fort att göra, så jag har inte tröttnat än. Ska titta på länkarna nu!
Lilla Li: Jättefin inbjudan och infoblad! Vi ska lämna ut några inbjudningar i helgen och skicka ut resten på tisdag. Då ska jag lägga upp lite bilder på dem på hemsidan.
Lilla Li: Jag gillar verkligen mönstret. Visst hade ni gjort det själv? Ska bli kul att se den nya sidan.
Lilla Li: Det är jättefint i alla fall. Smart. Det är min fästman som egentligen är bra på det här med hemsidor, men av nån anledning blev det jag som fick göra den.
Lilla Li: Underbart fin hemsida! Våra inbjudningar är också ute nu (förutom några få), så här kommer vår hemsida: www.annaochdaniel.se