11 augusti 2007 del 2
Cameline: Som placeringskort har jag sett söta dubbelvikta hjärtan av papper som man kan hänga på glasen. Hade varit fint.
Cameline: Som placeringskort har jag sett söta dubbelvikta hjärtan av papper som man kan hänga på glasen. Hade varit fint.
Cameline: Såg det på en bröllopsmässa. Här finns mall för det tror jag: brollopsbanken.blogspot.com
Så lite så. Vi tänker nog göra vanliga hederliga vikta kort som man ställer på bordet bara.
Cameline: Jo, jag skriver nog själv. Min handstil är inte så vidare speciell, men den får duga.
grubblare: Så roligt!
Lilla Li: Det är såna tankar man ska ha.
Popupp: Kul!
Själv har jag börjat vela om klänningen. Hm.
Popupp: Jo, jag har köpt en klänning, men nu börjar jag vela. Får se hur det slutar.
Popupp: Här är den: cgi.ebay.com/WG0542-COURTNEY-MILLY-BRIDAL-WEDDING-GOWN-SIZE-2-30_W0QQitemZ280106885256QQihZ018QQcategoryZ63851QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Så kul med en hemsida!
Cameline: Tack. Det är den jag har. Det är jättefin, men jag vet inte om det är den jag vill ha. Men nu har jag ju den.
Popupp: Tack. Den var inte alls så dyr, 2000 kr för klänning och underkjol.
nenne_74: Jaså! Så roligt. Jag har fått den. Har du fått din?
Popupp & grubblare: Fin hemsida!
Cameline: Jag vet faktiskt inte. Det är det som är det konstiga.
nenne_74: Så spännande!
Härligt!
Här finns lite smycken:
www.melly.se/
www.webshop.novaparldesign.se/oscommerce_st/catalog/index.php
www.vegi.se/shop/
madlin: Har ni bytt datum?
madlin: Så roligt!
madlin: Så bra att det funkar att kompromissa så. Ja, jag blev lite överraskad när jag såg dig här! Vi kanske gifter oss samma dag då.
madlin: Nä, jag missade nog det tror jag.