Inlägg från: critan |Visa alla inlägg
  • critan

Dalabrudar 2007 del 3

jag fattar inte att det kan skilja sååå himla mycket i pris, ok några hundra, men vi spar ju tusenlappar!

• critan

ååh jag har fått en avi om nått rek att hämta, måste vara ringarna! gissa om jag vill springa till affären, men har ju både ungar och hund så ingen idé att släpa med dom. ska lämna barnen hos svärmor senare så jag får passa på då.

• critan

det var ringarna, så nu blir det mat på broken dreams ikväll och "förlovning" en gång till! vi köpte ju nya men med gamla datumet. sen ska man vänta i flera månader innan man får sätta på ring nr 2, kommer väl prova den 100 gånger!

• critan

db-07 vi är hundvakt åt en kompis som är på bb. skickade mail till dig men kan prova länka här också.

www.vigselbutiken.se/

verkar inte funka men mönstrade ringar romans 253-4, och vigselringar passion 253-42.6

• critan

blev jättenöjd, dom var så fina. längtar till man får sätta på ring nr 2! tänkte kanske om man skulle göra om dom gamla förlovningsringarna till en "kärleksring" som man kanske kan ha mellan f och v-ring. eller blir det för mycket tro?

• critan

pralm, den 28 juli slår vi till! hoppas på fint väder då vi ska ha festen i trädgården! är det svårt att handla på ebay?

• critan

db07, har du nån bild? *nyfiken*

• critan

db07, jag blir med! jo vi hade trevligt, god mat som vanligt.

imorgon postar vi inbjudningarna, så på tisdag är det officiellt, skönt att slippa vara hemlig! spännande att se vem som ringer först!

• critan

men nu var det lugnt i tråden!

• critan

Min brudklänning är påväg, gud så spännande! Synd nog kan jag inte ha den, än!! Men nu kanske man blir lite mer motiverad att dricka sina skakes, så man går ner i vikt nån gång.

Tänk om det regnar den 28:de juli, vad gör vi då? Vi ska ju ha grillfest efter bröllopet, i trädgården. Ska köpa stora partytält, men hur kul är det om det regnar? Och grillning kan man ju inte flytta inomhus direkt. Jaja, bara att be till vädergudarna om fint väder!

Nån som vet om det är jag som ska ringa prästen eller om hon hör av sig till oss för planering?

• critan

Händer inte mycket här. Har ju inte så mycket att planera egentligen, vi ska ju bara ha en vanlig (men rätt stor) grillfest efter vigseln. Men är iaf klar med klänning och skor till mig, och barnens klänningar. Ska väl börja kolla var man kan låna/hyra bord och stolar. Och så borde jag väl kanske fixa papper från skattemyndigheten, börjar bli dags va?

Svar på tråden Dalabrudar 2007 del 3