Oj, oj! 2 månader kvar! Idag kände jag för första gången lite nervositet....
Har haft lite panik här över helgen. Bandet som skulle spela på festen backade ur i fredags, en av medlemmarna skulle visst på semester.... Hittade iallafall ett annat som verkade bra, dubbelt så dyra bara *suck*.
Annars tror jag allt löper som det är tänkt.
Det enda jag inte har koll på är fest-programmet, det ska toast-paret sätta ihop, hoppas verkligen att dom lyckas med det...
*Har precis gjort klart kladden till programmet till kyrkan, reklamfirman (som gör alla trycksaker) ville ha dom senast v.20. Hoppas jag hinner in och lämna dom personligen så vi kan diskutera igenom det hela.
*Allt är klappat och klart med floristen. Det ska bara hämtas på fredagkväll (6/7) och betalas naturligtvis . 3000:- skulle det kosta, för min bukett, ,m2b + barnens coursager + dekorerad brudlasse + alla bordsdekorationerna + band som vi ska ha som löpare på bordet - tror det var ganska prisvärt.
*Kläderna ska provas sista gången veckan före midsommar eller nåt. Börjar oroa mig för min vikt....
*Mina skor är inhandlade och håller på att gås in. Barnens skor är också köpta. M2b ska hyra sina.
*Min ring är hämtad, ligger inlåst i vapenskåpet . Sambon ska lämna in sin förlovningsring för att få den omgjord, i början på juni.
*Tårtan och maten är beställd, allt med utkörning.
*Frisören är bokad! Går regelbundet var 7:e vecka och har så gjort det senaste året, allt för att håret ska vara i topptrim. Är lite sur över att jag inte får färga det just nu.....
*Ansiktsbehandling och nagelförlängning är bokat åt mig!
*Solisten till kyrkan är bokad.
*Transport (häst & vagn) är fixad.
*Fotografen är bokad.
*Innehållet till toakorgarna är inhandlat, fattas små handkrämer bara.
*Korven till vickningen är inhandlad.
*Anmälningarna börjar strömma in, osa-datum 1/6. Än så länge har bara 1 par tackat nej!
*Festlokalen är bokad, likaså extra stolar + bord samt porslin och glas.
*Hindersprövningen är fixad och namnbytet är anmält.
Tror det var allt *suck*.
Kan man få se lite andra listor så jag har något att jämföra med??