Inlägg från: Grand |Visa alla inlägg
  • Grand

Gifter du dig i Järvsö 2007??

Hej,
    Vi ska oxå gifta oss i Ljusdal den 18 augusti i sommar. Vi bor båda i Sörmland men min mor kommer från Ljusdal. Kul att se fler som ska gifta sig i trakterna.

• Grand

ja, det skall vi ha på Palatset. Nu när jag har er här kanske jag kan fråga efter telefonnummret till den herren som har hand om bokningarna på Palatset? Jag bokade nämligen tidigt i höstas men skulle vilja dubbelkolla en gång innan vi skickar ut inbjudningarns att allt stämmer.(Har slarvat bort nummret.... :?)
    Tacksam för hjälp :)

• Grand

Hej,
    Vi kommer att bjuda ca: 90pers men sedan vet man ju inte hur många som kommer. Vi var in dit i sommras och då känndes det rätt oki i storlek.

Kan förresten berätta att jag var o provade klänningar i dag. Jag tror mig ha hittat kläningen med stort K, oojjjj vad den var fin - och självklart dyrare än vad jag hade tänkt från början :)

Vi skall lämna in inbjudningarna för tryckning på måndag och vi skall förska med att skicka inbjudningarna sedan v 10.

Tiden går fortare än vad man tro....

Maljor: Tack! skall försöka ringa honom imorgon.

• Grand

Heej!
    Nu har jag köpt den!!!!!! Min kläning :)
    Det heter Benjamin Roberts 531 och är helt och hållet bara jag... Den kanske inte var riktigt vad jag hade tänkt mig att betal men det kan det vara värt!

Kläningen är champangefärgad och har ett pärldekorerat liv. Ringningen i halsen är båtformad och går ut på axlarna. Jaha, svårt att förklara men den har även den har släp. Dvs. den har allt som jag ville att min kläning skulle ha!

Jag har även fått klart med Johanna på Friz Ann att hon kunde fixa mig på vår dag. Känns super skönt när saker och ting börja komma på plats.

Hur går det för er andra??

• Grand

Hej på er!
    Hoppas allt är bra med er! Själv har jag haft massor att göra med jobbet så jag knappt hunnit med BT.... jobbigt! *suck*
    Kan berätta att vi skickade ut våra inbjudningarn förra veckan...... nu är det officiellt!!! Känns konstigt! men samtidigt väldigt kul :)

Har förökt läsa ikapp era kommentarer, snart är jag uppdaterad :)

Måste berätta dock att en av våra gäster hade pratat med Gyllene Hästen och de hade fullbokat den helgen som vårt bröllop är - inte alls kul eftersom att vi hade pratat med hotellet för 3 månader sedan och då sa de iaf att det var ledigt.... men det är tydligen en stor mässa i Ljusdal denna helg så alla!! rum är bokade :( typsikt!! Inte så mkt som vi kan göra åt, gästerna får bo i Järvsö istället. Tur att det är nära.

Kram på er å Glad Påsk

Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??