Gifter du dig i Järvsö 2007??
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Alltså vi bor i stockholm, men jag kommer från ljusdal och sambon från järvsö. Bor ni "där hemma"? Jag kommer att fixa hår och make-up i ljusdal men jag vet att det ska finnas en tjej även i Järvsö. Blir ni många på ert bröllop?
Vi bor också i Stockholm men min sambos föräldrar kommer från Järvsö och vi har kvar ett av föräldrahemmen där. Är i Järvsö en gång/mån kanske. Älskar det stället! Vi har tänkt bjuda ca 100 pers. Ni då? Har du namn och tel på smink-fixaren i Ljusdal eller Järvsö? Vilket datum gifter ni er?
Frissan heter Malin, salongen syrran och jag. 0651-769090 hon tar 500:- timmen. Kan hända att du kommer billigare undan i Järvsö :) Vi gifter oss 28/7, blir nog 60-70 personer. Just nu har vi bokat viks skola för festen i järvsö, eller palatset i ljusdal. Det beror lite på kyrkan i järvsö tydligen så är inte sommarprogramet satt än så det är preliminär bokningar än så länge :(
Jag tycker det är lite dåligt av kyrkan att inte ha satt sommarprogrammet än, det är ju bara några månader kvar! Man vill ju veta bestämt om man får det datum man vill eller ej. Jag har iallafall tjatat mig till att få definitivt besked för vårt bröllop 30 juni...hoppas jag Har du hittat klänning?
Jag köpte den för någon månad sedan:) har spanat in en KIK läääänge. Än du då?
Nej, jag leeeetar
Jag vill ha en med empirskärning helst men det kan även vara en halterneck det ska vara en enkel utan en massa krussiduller för det är inte jag Du hör...jag är LITE förvirrad i detta ämne ha,ha,ha. Vad är det för modellnummer på din klänning? Kan vara kul att se vad du ska ha.
Jag länkar vidare, det är två olika bilder hittade inte någon på dom tillsammans det är såååå fint tycker jag :)
www.kikstockholm.se/brudn36.htm : top
www.kikstockholm.se/brudn34.htm: kjol
Har du funderat på något märke?
Hur ligger ni till med resten av planeringen? Vi har precis börjat göra våra inbjudningskort, det är bara inlagan kvar:)
här är en som gifter sig i Ljusdal
Tjenixen maljor, har spanat efter dig :)Hur går det med planerna?
Det går väl relativt bra tror jag. Har börjat få in en massa svar på inbjudan nu
Ska beställa ring nu nån dag =)
Hur går det själv då?