Gifter du dig i Järvsö 2007??
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Aha, jag trodde att palatset var större. Då får vi ta oss en funderare, men det är klart finns det hjärterum finns det .... :)
M2b glömde bort att ringa kyrkan så det är inte något bestämt än, men till veckan är det tänkt att få ut inbjudningskorten.
Grand och annapanna71:Hur går det för er med planeringen?
har ni inte varit in i palatset och tittat? vill man så kan man ju få plats 60-70 skulle jag säga för under en bröllopsfest vill man ju inte att det ska bli för trångt
Hej,
Vi kommer att bjuda ca: 90pers men sedan vet man ju inte hur många som kommer. Vi var in dit i sommras och då känndes det rätt oki i storlek.
Kan förresten berätta att jag var o provade klänningar i dag. Jag tror mig ha hittat kläningen med stort K, oojjjj vad den var fin - och självklart dyrare än vad jag hade tänkt från början :)
Vi skall lämna in inbjudningarna för tryckning på måndag och vi skall förska med att skicka inbjudningarna sedan v 10.
Tiden går fortare än vad man tro....
Maljor: Tack! skall försöka ringa honom imorgon.
M2b var dit och kollade, själv har jag nog inte varit dit på flera år. Dessutom var jag nog väldigt glad i hatten sist jag var på palatset ;)
Vi blir ju inte så många så det fixar sig. Jag vill inte att det ska vara alldeles för stort,vill ju inte att halva lokalen ekar tomt.
Måste passa på att fråga Grand, jag blir så nyfiken vad är det för klänning som du har hittat? :) Det är ju så roligt när det känns rätt!
Heej!
Nu har jag köpt den!!!!!! Min kläning :)
Det heter Benjamin Roberts 531 och är helt och hållet bara jag... Den kanske inte var riktigt vad jag hade tänkt mig att betal men det kan det vara värt!
Kläningen är champangefärgad och har ett pärldekorerat liv. Ringningen i halsen är båtformad och går ut på axlarna. Jaha, svårt att förklara men den har även den har släp. Dvs. den har allt som jag ville att min kläning skulle ha!
Jag har även fått klart med Johanna på Friz Ann att hon kunde fixa mig på vår dag. Känns super skönt när saker och ting börja komma på plats.
Hur går det för er andra??
Jag köpte min ring i lördags!!!
Grand
din klänning låter jättefin =)=)
Vad skoj att det börjar hända saker. Min m2b var och fixade våra ringar igår. Vi ska ha lika som våra förlovningsringar sedan ska vi sätta stenar i min ring. Så först var han på ett ställe för att köpa ringarna "få hennes förlovningsring på köpet" sen lämnar vi in på ett annat för stenarna. Tjänade över 2000:- Jippie!!!
Grand: klänningen låter verkligen. jättefin.
Själv har jag börjat fundera lite på tårtor. Hur ska ni göra med det?
Roligt när man kan spara så mycket pengar Sparade 3000!!! på att köpa min ring nu
Vi tänker köpa vanlig tårta har vi kommit på nu. Eftersom jag inte tycker om tårta så kändes det som en onödig utgift men min m2b är tårtälskare. Har dock sådan tur att den godaste tårtan han vet är Carl Gustav tårtan på Finess i Ljusdal. Kommer alltså spara lite mer än 1500 på bara tårtan
Maljor:
Precis så har vi tänkt oxå, alltså att köra på vanliga tårtor. Det är inte speciellt viktigt för varken mig eller min m2b, var väldigt sugen dock ett tag på att köra på bakelser. Det ser ju så fint ut :)
demilo
det tycker jag oxå men det är m2b HELT emot så jag får väl strunta i det då. Gör egentligen inte mig så mycket ;)