Gifter du dig i Järvsö 2007??
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Hej Majlor,
Vad kul! När ska ni gifta er?
I ljusdals kyrka eller?
4 augusti slår vi till.
Ja det blev ljusdals kyrka
Maljor: vi har precis gjort inbjudnigskorten, fast inte inlagorna. Vi har kommit på att vi kanske vill gifta oss i Järvsö istället så nu sysselsätter vi oss med planering där med:) Som om det inte var mycket i alla fall,snacka om att vara tokig :)
Såg nu att ni ska ju gifta er efter oss och har börjat få svar, nu känner jag mig stressad. När gick era inbjudningar ut?
Skickade dem i början på förra veckan så svaren började komma in redan i tisdags (förra veckan ). Har fått mååååånga komplimanger för korten och texten *glad och generad*
Får man fråga varför ni har ändrat er?
Pratade med en kompis idag och på deras företag så ska alla semestrar vara bokade till på onsdag redan så det kändes skönt att vi hade hunnit få ut inbjudningarna innan.
Hej,
Vi ska oxå gifta oss i Ljusdal den 18 augusti i sommar. Vi bor båda i Sörmland men min mor kommer från Ljusdal. Kul att se fler som ska gifta sig i trakterna.
Hej Grand =)
Vart ska ni ha bröllopsfesten då? (om ni ska ha någon såklart )
ja, det skall vi ha på Palatset. Nu när jag har er här kanske jag kan fråga efter telefonnummret till den herren som har hand om bokningarna på Palatset? Jag bokade nämligen tidigt i höstas men skulle vilja dubbelkolla en gång innan vi skickar ut inbjudningarns att allt stämmer.(Har slarvat bort nummret.... :?)
Tacksam för hjälp :)
Vi kollade på palatset men det rymmer inte så många som vi hade velat så vi valde att ha festen på bygdegården istället. Kostar dessutom bara 950kr
Sambon hade numret kvar till honom. Om det fortfarande är Bengt så är det 070-2133915.
Hur många kommer ni bjuda?
Hej Grand :)
Skoj att vi blir några stycken som ska gifta oss "hemma", vi har oxå bokat palatset. Men nu funderar vi på att boka om allt till järvsö.
Majlor: Min m2b är ju från Järvsö och det verkar som om han hellre vill gifta sig där, jag ville ju egentligen sticka iväg till amalfikusten och ha bröllop. Men si det ville inte herrn i huset:) Förresten hur många fick man plats på palatset då? kan ju vara bra att veta menar jag.
De hävdar att man ska få plats 140 pers men när jag var där och serverade en kväll så var det 55 vuxna och då var det relativt trångt för oss servitriser att komma emellan så personligen så tycker jag inte mer är så eftersom folk skulle få sitta ute i baren då. Bygdegården däremot tar 140 pers utan problem men nu blir ju inte vi riktigt så många ;)
Ja, det är ju fint i järvsö med kyrkan vid vattnet så vad ni än väljer så blir det nog bra