• annapanna71

Gifter du dig i Järvsö 2007??

Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
    Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
    Hör av dig vet já!

Hälsar Anna

• Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??
  • lillion

Hej! Min kompis Plonke är trubadur och bor i Ljusdal. Han sjöng Lundells Kärleken förde oss samman så fint på ett bröllop i somras! Ha de!

• evelinae

annapanna71

vi har avlt en präst från Småland som vi känner sedan långt tillbaka. Det är en kompis pappa, så det känns extra roligt att han ska viga oss!!

Maljor: vilken tid ska ni viga er? Jag pratade med pastorsexpeditionen och dom sa att de enda vigseltiderna de hade var kl 16 och kl 17. Och den kl 16 var upptagen, så vi tog 17. Är det kanske ni som viger er innan oss då?:)
    Tycker att det är lite konstigt att de inte har tider tidigare på dagen....

• evelinae

Angående häst och vagn i Järvsö förresten:

Hörde om någon förening som heter Hästkraft hälsingland, som tydligen kör häst o vagn med ardennerhästar! Låter mysigt tycker jag...
    Tror inte att dom är lika dyra, 2000 kr eller nåt sånt...

• maljor

evelinae

nä vi gifter oss i Ljusdal och kl 15 så det är inte vi

• maljor

Har någon av er hört talas om en Kristin Brun från Bjuråker? Läste en tråd från förra året om att hon skulle vara duktig på att sjunga men sen hittar jag inget mer =(

• demilo

Jag har inte hört talas om henne. Själv gillar jag "Pekis" eller Lars-Erik Jonsson. Vet inte om så många tjejer som är musiker däruppe.

• maljor

Vet du hur man får tag på dem? Vill ju helst ha en kille som kan sjunga Ulf Lundell...

• demilo

Jag vet inte riktigt, men hör dig för bland folk som bor däruppe. Annars kanske man kan ta kontakt med någon krog som brukar använda trubadurer det borde ju kunna funka :)
    Själv ska vi skicka ut inbjudningarna på måndag:) äntligen måste tilläggas. Dom vart finare än vad jag trott. Vita med lila och silver :)

• maljor

Får ta och göra det. Tack för tipset

Du har möjligtvis inga bilder som man får se?

• demilo

ska försöka få till det där med bilder på något vis :)

Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??