Gifter du dig i Järvsö 2007??
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
vickanvicky:
Jag vet, det är lite trist....
Har själv försökt få svar på några frågor på sistone men de är upptagna av sig själva...
Det har varit en tjej här som var ny för ett tag sedan och hon svarade, annars helt dött.
Jag har bytt tråd för att få lite råd, här får man inga längre
Vickanvicky och annapanna71:Det har verkligen inte varit min mening att såra någon. Jag tycker att jag kollar här hela tiden :( Men är det så ni känner så ber i alla fall jag om ursäkt. Jag tycker att det är jätteroligt att det är fler som ska gifta sig i hemtrakterna. Desto fler vi är här ju mer tips kan man ju få som ni poängterat. Ska försöka leta upp tråden genast :)
Hittar inte den nya tråden:( kan ni inte länka den hit?
Maljor: den tiaran var jättefin!
demilo:
Jag förstår att det inte varit er mening men det är lite trist, det måste du förstå.
Jag har inte startat ny tråd utan gått in i befintliga trådar och ställt mina frågor. Har fått respons på dem också så du behöver inte leta
En av frågorna jag ställt på denna tråden är vad ni som ska gifta er i Järvsö kyrka ska ha för präst bl a. Har även frågat om ni hade tips på någon som körde häst och vagn.
jag kom bara med förslag på sångare då jag kommer från ärvsö ursprunglugen flyttade där ifrån i sommras... Kusens kör häst och vagn annars så kan ni ju höra med ridhuset i grönås...
Annapanna: Vart kan man hitta dig någonstans... Är sj. på majbrudr länk 4
vickanvicky:
Jag startade denna länken men som sagt så lessnade jag lite när jag inte fick respons så jag har varit ute på lite olika trådar.
Letade efter en empisskuren klänning så den länken är jag mest aktiv på. "Empire-klänning sökes"
Det är väldigt tråkigt att ni uppfattar det som ointresse. Jag vet att att jag inte haft den intentionen och jag tror inte att någon annan haft det heller.
Nu kan ju jag bara svara för mig själv, men så är det från min sida i alla fall. Präst i Järvsö lär väl bli Gustaf Åhman för efter vad jag har förstått så är han enda prästen i den församlingen. När det gäller hästtransport att hyra har jag inte en susning faktiskt. Vi ska höra med en bekant till oss om han kan ställa upp.
annapanna71: hur gick det med fotograf. Själv fick jag en varning av BT, fick även du det?
demilo:
Du behöver inte be om ursäkt mera, jag förstår att det inte var din intention men tyvärr upplevde jag det lite trist.
Nog om detta
Vad fick du varning för???
Jag fick mail från Yvonne Isaksson som jag blev rekommederad att kontakta. Var det henne du menade?
Har du träffat Åhman någon gång?