Gifter du dig i Järvsö 2007??
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Vilken bukett är du mest förtjust i av dem du lagt upp?
Du hade nog varit fin med någon av de buketerna med pioner tycker jag
Jag gillar verkligen den med marguriter, det är ungefär en sådan jag tänkt på nu när jag inte kan få syrener.
Jag har hittat en fin kalla med lite grönt och med ett rep som håller ihop alltihop. Hade varit lite kul eftersom vi har marimt tema på bröllopet Jag hittade den på en hemsida www.aklejatrend.com/ klicka på brudbuketter och så är den nummer tre. Vore kul att höra vad du tycker, ärligt
Vad fina buketter det fanns på den hemsidan, fanns många i min smak. Jag som hade bestämt mig ;)
3:an är superfin!!!
Jag var inne på pioner och vill gärna blanda med andra blommor, eller så skulle jag vilja ha en rund rosbukett med lila och gröna rosor.
Ja, det låter också fint!
Pioner är sååå härliga
Tycker du 3:an skulle passa till min klänning tro? Är det FÖR enkelt?
liljekonvaljer finns det väl till hans med.... MEn kanske inget som lockar:P
HAr ju boende på järvsöbaden med och tror att de är billiga vid motell järvsö.../ el hotell järvsö
vickanvicky:
Tack för tipset, liljekonvaljer tror jag kan bli lite för "pluttigt" tyvärr när jag har en sådan klänning annars är jag galen i lijekonvaljer så det hade ju varit kul
Jag tror absolut att du skulle kunna ha 3:an till din klänning. Det kan ibland vara det lilla enkla som gör det stora hela :)
JAg förstår nu när jag sett den ja... Stora blommor som tex. solroser med trollhassel och murgröna hade varit fint...
åh det låter fint med solrosor och trollhassel :) håller med det skulle vara fint.
vickanvicky vad ska du ha för klänning? blommor mm.
Ska försöka komma ut med en bildpå klänningen. Letar blommor men vet hur jag ska ha det...