• annapanna71

Gifter du dig i Järvsö 2007??

Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
    Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
    Hör av dig vet já!

Hälsar Anna

• Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??
  • annapanna71

vickanvicky:
    Vilken härlig klänning, gud vad fin den var bakifrån!!
    Är det en särskilt designad klänning?
    Vad annorlunda att ha blommorna runt ryggen, det har jag aldrig sett men läckert

demilo:
    Tusen tack för dina kloka råd

• vickanvicky

annapanna: Tack så mycket... Jag sökte en annarlunda klänning. Provade massa innan jag hittde denna. DEn var bara jag. Köpte den på en gång...
    Jag känner mig som en prinssesa iden. Tänkte först få en uppsyd men struntade i dat när jag såg denna.

demilo:Bara glad att kunna hjälpa till så gott jag kan...

• demilo

vickanvicky: vad jättefin du är i klänningen. Är det tänkt så att du ska ha blommorna som är bakom ryggen? Det var sååå snyggt!

annapanna71: Glad att man kan hjälpa till ibland:)

• demilo

Jag är så glad, vi skickade ut inbjudningarna i måndags. Nu har 25 personer på listan osat alla redan :)
    Det som är mest roligt är att många av våra kompisar från stockholm tänker komma:) Jag blir så rörd:)

• annapanna71

demilo:
    Gud vad kul!
    Det var snabba bud
    Som du säger så tar man inte för givet att kompisar och släkt åker över halva Sverige för att vara med på vigseln.
    Tänk hur rörd du kommer vara när du ser alla sitta i bänkraderna i kyrkan sedan

• demilo

En fråga till er.
    Skulle ni förstå att man får dryck till maten om man skriver i inbjudan att efter middagen öppnar en provisorisk bar med självkostnadspriser.
    Nu börjar man bli nojjig över det man skrivit.
    En annan nojja, verkar det girigt att i infobladet skriva förslag på vad man önskar sig, för den som vill ge en gåva??
    :( åhhh varför alla dessa nojjor????

• maljor

Man borde förstå om man skrivit som ni - vi har oxå gjort det
    Sen tycker inte jag personligen att man låter girig om man ÖNSKAR sig saker. DÅ hade vi aldrig skrivit i vårat infoblad att vi helst önskar oss ett litet bidrag till bröllopsresan av dem som vill ge oss något.

• annapanna71

demilo:

Jag skulle def förstå att man får dryck till maten när ni skriver så.

Jag hade samma fundering när vi skulle skriva vårt infoblad ang presenterna. Vi löste det så att när folk ringer och anmäler sig så informerar min mamma och sambons syster att vi önskar oss bidrag till vår bröllopsresa. Vi tyckte det kändes lite konstigt att skriva det i inbjudan men är säkert en smaksak, så tyckte vi i alla fall.

• demilo

Vi gjorde så att vi lade in ett extra blad med info om boende, allergier, om man vill hålla tal etc. Där nämner vi även förslagen på gåvor. Kändes okej när vi gjorde det men nu blir jag så osäker, tänk om folk tar det på fel sätt :(

Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??