• annapanna71

Gifter du dig i Järvsö 2007??

Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
    Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
    Hör av dig vet já!

Hälsar Anna

• Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??
  • Wicks

vågar amn hoppa in här? vi ska ha bröllopsfesten i ljusdal i slutet på sommaren :)

• Wicks

I slutet på agusti är tanken, men ve titne riktigt vart ännu, bara att det blir kring ljudalstrakten. VI hade tänkt vara ute så blir att leta upp en äng därikring troligne. ska upp snart ev. och kika runt lite. när är det dags för dig/er?

• maljor

4 augusti slår vi till
    Har hyrt bygdegården till festen. Tycker den ligger fint plus att det är billigt =)=)

• maljor

950kr

Tyvärr så finns det inte vinglas eller champagneglas där men det har vi köpt här på BT och i affär. Blev i vilket fall billigare och den är större än tex Palatset

• demilo

En ny i gänget, vad trevligt:) Välkommen Wicks! Själv är jag ljusdalsbo men ska gifta mig i Järvsö och vi ska ha festen i Vik skola. Vi hade planer på ljusdal först, med palatset som festplats. Men det vart ändrade planer:)

• Wicks

Jag bor i uppsala så det är en bit bort, men det är där vi vill vara. min pappa kommer från ljusdal och maken lika så.

• Wicks

har ingen anning hur jag vill ha min känning... hur tusan ar man reda på det :/

Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??