Gifter du dig i Järvsö 2007??
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
annapanna71: åroblemet är att min mamma kommer taansvaret, helt nkelt för att hon fungerar så, tror bara det går att motverka genom att någon annan har det. skulle gå att lösa under en del av tifdden, problemet är sen... föräldrarna soover ev kvar och mormor vill nog hem tidigt. jag hoppas de flesta stannar länge, dock vet jaag att motmor kommer väja att inte göra det, middagen är kring 21 dessutom. ussh har verkligen emetionella prob,lem med detta.... vill ha dit mormor men vill inte ändra hela upplägget ju. vore trevligt om hon var där till 7 iaf (börjar kring 4) och jag tror hon skulle gllla det, men är en bra bit hem för henne vilket gör att det inte bara går att skjusa hem henne
Wicks: En tanke bara, skulle din mormor ta illa vid sig om du "fixade" någon som hjälpte henne med förflyttning på festen och eventuellt skjuts hem. Tänkte mest att ni kanske känner någon som ni kan betala en symbolisk summa (eller bjuda på mat)som kan ha detta som uppgift. Det var bara ett förslag, förstås vill man ju inte att mormor ska ta illa vid sig.
Min sambos mormor är fysiskt pigg men orken finns väl inte riktigt kvar. Vi kommer att fixa att någon har ansvaret för att skjutsa henne hem när hon vill det. Känns liksom inte rätt att lägga detta på någon av våra gäster.
demilo: nej det vore helt ok är jsg säker på. hon bor numer på ålderdomshem så jag tror nog inte hon tar illa vid sig. problemet ätr just avståndet...
vi fuderar på om man kan hitta någon "skötare" eller liknande. lpter ju hemskt att hon inte sak kunna komma för at hon är gamal. sp vi är lite innre på ditt spå.
problemet är att de från hemstaden är just de som ska med på bröllopet (syskon + föräldrar), därav att vi letar någon utomstående...
Hej! Vi gifter oss 30/6 också, i Järvsö kyrka!
m07: välkommen! Vad roligt att det är fler som hittat hit :) Själv gifter vi oss i järvsö kyrka 28/7.
m07:
VAD KUL!!!!!
Jag har undrat vem det är som ska gifta sig efter oss och nu får jag tag på dig, gud vad kul
Välkomen hit!
Berätta hur det går för er med planering, inköp och allt, jag är jättenyfiken
Är ni från Järvsö eller vad har ni för koppling dit?
Jag vet i alla fall att ni har bokat häst och vagn för du hann före mig ha,ha,ha
Jag fick tag på ett annat ekipage så det löste sig ändå
Var har ni er fest?
Hälsningar Anna
annapanna71 och m07: vad roligt, ni har båda hittat hit:) Det var nog meningen att ni skulle finna varandra.
Hej Annapanna!
Ja det är jätteskoj att vi kan pratas vid! Vi ska ju viga oss 17.00 och har festen på Järvsöbaden sen.
Jag ringde Björs som ska hämta oss utanför kyrkan med en vit nordsvensk..ja det ska bli så fint!
Jag kommer från Hudiksvall o Järvsö kyrka har varit en dröm sen jag var liten. Jag var i Järvsö som liten om midsomrarna och åkte slalom i Järvsöklack på vintrarna
Ska iväg på melodifestival/inflyttningsfest nu, så vi måste snart iväg. Vi kan ju prata mer imorgon!
demilo:
Du är väl för mysig
Tack för din kommentar...
Jag är så glad för alla era råd och kommentarer som ni ger mig här på BT!
Hoppas vi håller kontakt hela vägen fram till alla våra bröllop, jag vill ju se hur era bröllopsdagar blir med bilder, kommentarer och känslor.
Ni är BÄST!!!
I dag var jag och provade min klänning igen och gjorde justeringar, lade upp den osv.
Hittade en JÄTTEFIN tiara/diadem i butiken också som passar mig och min personlighet klockrent. Jag är jättenöjd
Vi höres!
Kram