• annapanna71

Gifter du dig i Järvsö 2007??

Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
    Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
    Hör av dig vet já!

Hälsar Anna

• Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??
  • demilo

Oj det hade jag ingen aning om. Men är det verkligen så? nu var det många år sedan jag bodde där uppe, det var verkligen tråkigt att höra :(

• vickanvicky

Säger bara vad jag vet... Känner han privat... Men säger bara vad jag vet..

• annapanna71

demilo:
    Jag ska göra nagelförlängning hos en tjej som egentligen har salong i Hudik men är i Ljusdal på fredagar. Erika Åkerström heter hon och tar 650 kronor för en "första-gångs-nagelförlängning". Hör av dig om du vill ha hennes nummer.

Är det någon av er som har lyssnat på Shejken Dejken? Ett av banden vi funderar på... Stöldgods kunde inte heller

• demilo

annapanna71: angående naglar ska kolla i planeringen hur man är hemma i sommar, men jag hör absolut av mig om det blir aktuellt.
    Har tyvärr inte hört något om bandet, men om du vill kan man ju höra sig för?

• annapanna71

Hej tjejer
    I lördags fick jag min möhippa
    Hade en kanondag med massa skratt och en hel del ångest men jag tog mig igenom dagen och natten med bravur om jag får säga det själv
    Väldigt skönt att allt är över så jag inte behöver oroa mig för det något mer.
    Fast jag skulle kunna göra det igen för jag hade sååååååååååååå kul

Kram på er!

• demilo

Oj vad spännande och trevligt! Får man fråga vad dom hade hittat på för roligt?
    Tror inte att det blir någon för min del då hälften bor över 30 mil ifrån, men det gör mig inget :) Blir det av så blir det av.

• demilo

Är det någon av er som börjat med festprogrammen? Jag har börjat gluttat och insett att det kommer att ta mycket tid att göra. Någon som har bra tips att dela med sig främs hur man gör. Har börja tappert med Word.

• annapanna71

demilo:

Möhippan var så jäkla kul alltså
    Jag skulle hoppat skärmflyg men det blåse så mycket på morgonen så det måste jag göra någon annan dag innan bröllopet...hmmm
    Sedan fick jag på mig lite tokiga kläder och bar iväg på stan. Vi hade picknick medans jag fick underhålla förbipasserande med härlig sång, då jag hade freestyle på mig och skulle sjunga den sång som var i mina öron Det lät nog inte direkt som orginalet om jag säger så...
    Efter det gick vi in på Eriksdalsbadet och där skulle jag hoppa simhopp...
    Det var en nära döden upplevelse men jag gav mig f..n på att jag skulle klara av alla övningar och det gjorde jag.
    Till saken hör att jag är ordentligt höjdrädd så bara att stå på 3:an är en bedrift för mig
    Jag gjorde baklängeshopp och allt möjligt.
    Till sist fick jag hoppa ett tandemhopp från 5:an med instruktören. Fy faaan säger jag rent ut...tur att jag inte visste vad han skulle göra för då hade jag nog aldrig gjort det. Fick se på videon sedan...han gjorde en baklängesvolt där jag satt på hans magen och hade armarna runt hans hals. Huga...det var häftigt men samtidigt hemskt

Efter alla bravader bar det iväg ut på stan med middag och god dryck, dans och skratt i goda vänners lag.
    En helt fantastiskt dag som jag aldrig kommer glömma

De flesta av mina vänner bor mer än 30 mil härifrån men det hindrade inte att de kom ändå så jag tror inte att du ska känna dig "trygg" för det
    Vänta du så får du se...de kmmer nog!

Ang festprogram så har jag lämnat över den uppgiften till min svåger/toastmaster för jag tycker det är såååå trist att hålla på med tyvärr. Som tur är så tycker han att det är kul
    Så tyvärr kan jag inte ge dig några bra tips men är det något särsklit du funderar över är jag gärna bollplank

//Anna

• demilo

Åh vad roligt, men jag skulle aldrig våga hoppa !!! MODIGA du:)
    Ja vi får väl se om det blir något för mig eller inte. Bävar för jag har några tokiga kompisar hoppas på något snällt och inte några svanhopp i poolen för min del :)
    Ska börja fixa med festprogrammet återkommer för kommentarer när det fått något innehåll.

• maljor

Usch! Hade inte vågat hoppa *oxå höjdrädd* hade inte vågat sjunga heller. Är blyg som attan och har sämsta självförstroendet =( Men superhäftigt att du gjorde det ändå!!!! *impad*
    Vad roligt att alla kunde komma trots att de bor så långt bort!!!

Har börjat med våra festprogram och gör dem i word. Har dock inte hunnit så långt än ;)

Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??