Gifter du dig i Järvsö 2007??
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Ledsen, jag har inte det men det har säkert maljor
Är det palatset du menar? I sånt fall har min m2b det numret så då kan du får det när han kommer hem
om det är Bengt så är det 070-2133915
Jag menar logen vid hembyggdsgården, kan hända att jag minns namnet fel.
Fast jag måste ju ringa Bengt oxå, känns som om det är lite mycket nu :)
hmmm... det vet jag inte tyvärr =(
Jag får ta och ringa till hembyggdsgården, dom borde väl veta antar jag. Tack i alla fall tjejer!
Tjejer,
Har ni tips på blommor, jag får panik!
Jag hade tänkt ha syrener i min bukett för det är min favoritblomma. Nu pratade jag med blomsteraffären i Järvsö och de sa att det till 90% inte blir fina blommor eftersom de beställer från Holland och de är så beroende på vädret. Jag måste alltså ha en annan idé och det har jag inte
Allt kring bröllopet ska vara lättsamt och relativt enkelt. Därför ska även buketten vara enkel och helst passa till min klänning naturligtvis. Jag länkar till min klänning men kortet är taget bakifrån men jag tror ni fattar hur den ser ut ändå. www.vitabymilo.se/index_vita.html
Klänning nummer 3.
Hoppas ni har tips på blommor, jag är helt nollad
www.familjeliv.se/krypin/demilo/galleri.php
Har lagt upp några av mina favoritbuketter på min sida,kolla länken.
Men när jag ser klänningen så tänker i alla fall jag kallor eller typ ängsblommor (typ den med marguriter i galleriet). Kanske blommor blandat med trollhassel. Är du ute efter en droppformad eller rund? Jättefin klänning, man blir väldigt nyfiken på framsidan :)
Vilken finklänning du har köpt!!!
Du är jättefin i den
Blommorna du lagt ut var ju också jättefina. Jag är också inne lite på ängsblommor/sommarblommor men vet inte om det passar till den slags klänning jag har köpt?
Svårt att veta hur man ser ut när man håller buketten med de långa trumpetärmarna tycker jag.
Var inne på att ha kallor för då kan man ha dem lite över armen men det hade min lillasyrra när hon gifte sig för ett par år sedan. Kanske lite trist då kan jag tycka eller?
Tack för de fina komlimangerna :)
Jag tycker inte alls att det är tråkigt om du skulle ha kallor, jag tror att det skulle vara jättefint till din klänning. Har ni något färgtema? Tänkte om man ska spana lite på blommor så är det lättare om man har någon färg att utgå ifrån :)