Gifter du dig i Järvsö 2007??
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Johan som äger Kramsta är en mycket god vän till oss men han sa att det är det priset som är för alla gäster under hela sommaren så det var faktiskt inget "kompispris"
Det är fantastiskt trevligt på Kramsta och maten är verkligen kanon så jag ser verkligen fram emot den festen
Naglar fick jag tips på från Syrran & jag så jag ska ringa och kolla. Hittar jag ingen så hör jag av mig till er igen ifall ni har någon. Ska ni fixa naglarna??
Är det för enkelrum eller dubbelrum? Eller är det b&b som gäller då? Hade ju varit kanon om det inte kostar mer än så ju!!
Funderar på att fixa naglarna. Annars slår man väl av sina egna dan före eller nått =/
Ja, det är för ett dubbelrum, man betalar 490 per rum alltså oavsett om du bor själv eller med någon. Då får man ha med eget linne, vill man hyra linne kostar rummet 790, men ta med sig några lakan gör man väl om det är så billigt
Ja det är klart att man gör det!!! Då ska jag nog boka några rum men visst är det det som kallas b&b?
Ja, det är B&B, stämmer bra
Nu har jag bokat ett sånt rum tackar för det tipset =)=)
Vilket bra tips, kramsta alltså:)
Jag funderar på att göra mina naglar här i stockholm. Men mest för att jag ska hinna vänja mig vid att ha lite längre naglar.
Vad bra att jag kunde vara till någon nytta
Jag är också otroligt ovan med långa naglar men vågar inte göra dem för långt innan, då lär jag ha av dem direkt
Ska ringa en tjej som jobbar i Hudik i veckorna men jobbar fredagar i Ljusdal. Hoppas hon kan fredagen innan vår vigsel.
Gör nog naglar i Gävle innan vi åker upp till Ljusdal. Kommer inte ha tid att göra dem när vi väl är på plats för då ska allt annat fixas.
Synd att det är så dyrt, annars kunde man ju göra det fler gånger ;)
Är det någon av er som har nummret till personen som man bokar logen i ljusdal.Jag har preliminär bokat där och skulle behöva boka av, men nu verkar det som om jag städat bort nummret :(
Man har ju namn och nummer överallt känns det som.