Gifter du dig i Järvsö 2007??
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Nu ligger vår inbjudingar i brevlådan, ohiiiii nu börjar allvaret känns det som. Hoppas många väljer att komma :) Dessutom har jag nu hittat kameran som varit "försvunnen" så jag ska försöka fixa bilder på inbjudningarna.
Spännande Hur många har ni bjudit?
Har bestämt vilken bukett jag ska ha och har fått pris på den =)
Skulle ni upp under påsken?
Hej!!!
Ser att ni söker sångar till Järvsö kyrka...
david Isaksson bor i Uvås och så Johanna Bölja, hon sjunger folkmusik och har en Gudomligröst. Kommer sj. från Järvsö och ska gifta mig i sommar fast i skåne. fast vill helst att det skulle vara i min Kyrka där hemma....
maljor: Prova med David Isaksson han är duktig....
Vi har bjudit 67 personer.
Hur har du tänkt dig din bukett, blommor och form menar jag.
Hade tänkt att spendera påskhelgen i Järvsö men fick dela på familjen då minstingen är sjuk :( så jag och lillen är kvar i stockholm medan storkillen och m2b åkt upp till stormen.
Här är min bukett (du får klippa och klistra)
www.bernzonsblommor.se/view_image.asp&p2= Himmelsblå&p3=är%20delfinumen%20(säsong%20sommar)%20vendela%20rosor%20och%20texas
Vi har bjudit 74st plus ev. partners men 3st kommer inte komma (hittills vad vi vet).
Tråkigt att det blev sjukdomar =( hoppas han blir friskt snart och din m2b får lite gjort i järvsö istället.
Vi blev helt hemma i påsk. Orkade inte åka bort då vi ska på en jättejobbig begravning nästa vecka och veckan efter det så måste vi till ljusdal och fira min svåger. Mycket hela tiden men ikväll så var vi på bio bara för att ta det lite lugnt och slippa tänka på allt.
Vet inte hur jag ska ta mig vidare i planeringen nu *suckar*
du får lägga till detta där länken är delad:
?p1=1019&p2=
varför tas alltid en del av länkarna bort?
La till den här istället:
www.familjeliv.se/hem/lollo83/galleri.php
så slipper du klippandet
hej har ni hittat solo sångare nu???
www.familjeliv.se/hem/demilo/galleri.php
Nu har jag fixat lite bilder, en på inbjudan, blommor som jag tänkt och dessutom en på mig i klänningen. Spännande med klänningen för den enda som sett mig i den är min M2B så kommentera gärna, men var snäll ;)