• annapanna71

Gifter du dig i Järvsö 2007??

Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
    Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
    Hör av dig vet já!

Hälsar Anna

• Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??
  • maljor

Jo demilo och jag har pratat rätt länge här

Ska bli bättre på att svara på alla frågor

• vickanvicky

det är lugnt nu glömmer vi det och går vidare och hjälper varandra. Det är väl så det ska vara nu innan den stora dagen som närmar sig?!

• maljor

Jo det tycker jag

Kommer alla ni ta blommor från Järvsö?

• demilo

Nu har de första tre anmält intresse!!! Jippie det finns några som vill komma på vårt bröllop :) Inbjudningarna kom fram till några idag, så roligt! Fick dock tillbaka ett kuvert där adresslappen ramlat av:(

• maljor

Vad tråkigt =(
    Börjar bli lite irriterad på bestman för han har inte svarat!! Även om vi vet att han kommer så borde han väl ha hört av sig när inbjudningarna kom ut?

• demilo

Måste passa på att fråga er, är det någon som ska ha gåvor till gästerna och i så fall vad?
    Har funderat på om man kanske ska ordna något speciellt till dom som åkt långt för att fira med oss.

• vickanvicky

Jag är uppvuxen i järvsö och flyttde där ifrån i sommras. Jag gifter mig i skåne. ÅS jag ska inte ha mina blommor där i från...:P

• demilo

Jag tror faktiskt att vissa inte tänker på det. Speciellt om man har en uppgift så tror jag att man tänker "dom förstår att jag kommer" så av den anledningen svarar man inte. Ska bli spännade att se om våra hör av sig.

• demilo

vickanvicky: förstår att du inte ska ha blommor från järvsö :) Den buketten skulle nog inte vara så snygg när det väl är dax att skrida fram :)

• maljor

vickanvicky

är du helt såker på att du inte vill åka till järvsö för att fixa det?

demilo

vi har sagt åt min familj att boka campingstugorna *mycket billigare* och för dem som gör det så kommer vi antagligen fixa frukostkorgar med lite hembakt bröd, smör, mjölk, te osv osv...
    Annars kommer vi ge alla små askar med choklad men mer tillåter inte våran budget =(=( hade gärna betalat boende för alla men det går inte =(

Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??