Gifter du dig i Järvsö 2007??
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
tänker inte ge någon av våra gäster gåva. Utan skriva något fint och betydelse fullt i tack kortet sen...
MMMMMMmmmmmmmmmm rätt så säker på det ja... Fast jag vill igentligen gifta mig i "min " kyrka. Om ni förstår...
Förstår precis. Vill egentligen gifta mig i "min" kyrka oxå men nu kommer alla framtida dop hållas i den istället...
ok...Man kan ju inte lltid få sin vilja igenom
Och jag ville åka till amalfikusten och gifta mig, nu sitter jag här med planering upp över huvudet :)
Maljor: Vem är det som håller i campingstugorna,där lär det ju finnas många platser? Smart!
Vickanvicky: allt handlar om kompromisser sägs det, vet inte riktigt hur det var som det vart för oss ;)
Nja, det fanns väl 4 st 4-bäddare och några 2-bäddare. Men det är ju bättre än ingenting.
www.ljusdalscamping.se/hem/
Hade först tänkt hyra hela vandrarhemmet eftersom det ligger nära festlokalen men det kändes som en militärförläggning plus att man fick pröjsa 50 spänn extra för frukosten (fil, macka och ägg)...
Våra gäster ska bo på Kramsta Gästgård.
De tar 490/rum med frukostbuffé. Det tycker jag är ett kanonpris och våra gäster också
Men ska ni ha festen i Ljusdal är det kanske bättre att ha boendet där också.
Vi har festen på Kramsta så det blev perfekt att ha gästerna där också.
Jag har bokat in för mig och syrran att fixa i ordning oss på Syrran & ja. Tack för det tipset!
Ska försöka hitta någon som kan fixa naglar också.
annapanna71: Det var ju ett jättebra pris på kramsta. Funderade på att ha festen där, men ändrade oss till vik skola. Jag vet inte om någon som kan fixa naglar men jag kan höra mig för om du vill?
Då måste ni ha fått "extrapris" för att ni har festen där för annars är det 550 för enkelrum tror jag... har en lapp här någonstans med sommarpriser *hittar inte nu*
Nu när du säger det där med extrapriser så stämmer nog det. När vi pratade med den ansvarige där så var det nog så att man fick ett specialpris.