Gifter du dig i Järvsö 2007??
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Vi har bokat en trubadur från Gävle som ska spela och sjunga under kvällen Han skulle ta 4000 inkl. resekostnader som blir =)=)
maljor:
Det verkar ju kanon!
Hur länge ska han spela då?
Har ni hört om han är bra innan ni anlitade honom?
Finns det chans att vi kan få kontakta honom?
Ja, va på ett annat bröllop där han spelade och han är jätteduktig. Gick runt bland gästerna som dansade under tiden han spelade och kunde de flesta låtar man bad honom spela =)
Kommer inte ihåg hur länge han spelade. Det var m2b som pratade med honom. Kan ta reda på det och telefonnumret till honom om du vill =)
Det vill jag jättegärna
Tack!!
Om du inte får för BT så kan du ju maila mig namn och nummer till honom, vet inte hur det är med regler osv...
anna_panna71@hotmail.com
Jag är såååå jäkla GLAD!!!
I går kväll ringde sambons systers man och sa att han vill betala oss så vi kan ta Åberg&co till vårt bröllop!!
Han är ju helt fantastisk! Vi blev så glada att vi visste varken ut eller in, fick fira med ett extra glas vin
Åberg&co är ju helt super bra så nu vet vi att festen är räddad
Jag lär ju inte gå hem förrän de slutar spela iallafall
Jörgen ska även sjunga i kyrkan så vi har dem hela dagen, kanon!
Gud vad jag är glad!
annapanna71: Vad roligt Åberg & co är ju jättebra! Ni kommer få en superbra fest :)Vad bra att han även sjunger i kyrkan. Vilka låtar tänker ni ha i kyrkan?
Jörgen och en kille med gitarr komme rspela i kyrkan. Vi har bestämt oss för "För kärlekens skull" men den andra låten har vi inte riktigt betämt oss för. Kanske något med Phil Collins Kul att ha någon låt med som betyder något för oss som Jörgen säger men vi har inte riktigt bestämt...
Vad ska ni ha för låtar i kyrkan??
Vi ska ha Kents låt utan dina andetag. Sen står vi i valet och kvalet mellan Ulf Lundell- kärleken förde oss samman eller en annan svensk låt (kommer inte ihåg vad den heter).
Maljor: Jag kom att tänka på att du skulle väl ha festen på bygdegården. Vem hade du kontakt med då? För inte ska ni vara inne i själva huvudbyggnaden? Vi hade nämligen bokat där för 950:- men nu när jag ska avboka så hittar jag inte numret :( Borde vara samma person som ni bokat hos.
Demilo
Borr Bygdegård är ju en stor byggnad och det är i den vi ska vara.
Han som har hand om det heter Leif Wallberg. Det borde vara 0651-14518 till honom.