Gifter du dig i Järvsö 2007??
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Superfint!!! Och du var skitsnygg i klänningen ju!!!
Det är bara min m2b som har sett mig i klänningen. Har inte ens någon bild där jag är i den ;)
vad glad jag blir för komplimangen.Det är alltid mycket roligare att få komplimanger utanför "klubben för inbördes beundran" (M2B alltså):)
Vad fina blommor som du tänkt dig, vilken blomsteraffär där uppe är det som ska göra den?
Det kommer bli Rosehills. Norrbys har stängt när vi gifter oss.
Ja visst är det kul att få komplimanger Det är aldrig någon idé att fråga sin blivande för för dem så är man ju alltid finast
Har kommit på att jag kanske inte kan ha min tiara jag har köpt =( eller, det är ett diadem mer.
Det är en nixa T177 och frisyren finns i mitt galleri på FL (länken ovanför). Tror ni som jag att den kan "försvinna"?
M2b tror inte det men vågar man lita på honom?
Har hittat en annan som jag kan tänka mig nämligen men det är en auktion på tradera www.tradera.com/Guldfargad_tiara_-auktion-41128308
Vilken tror ni fungerar bäst till frisyren jag har valt?
Dom bilder som jag sett använda din tiara har varit frisyrer som legat rätt "slickat" kring huvudet. Om du har tid, hör med frissan om vad hon tror. Sen beror det ju på en själv hur mycket man vill att den ska synas. Det är ju så svårt att få en bild framför sig av hur det ska se ut.Det är ju inte varje dag som man fixar håret på det sättet. Det är i alla fall en jättefin frisyr som du tänkt dig :)
Ja det är jättesvårt att se det framför sig =( För mig är det första gången jag går och fixar håret såhär så jag vill ju verkligen att det ska bli jättebra.
Kanske beställer den andra tiaran oxå så det inte blir något strul sen... hmmm
Hej på er!
Hoppas allt är bra med er! Själv har jag haft massor att göra med jobbet så jag knappt hunnit med BT.... jobbigt! *suck*
Kan berätta att vi skickade ut våra inbjudningarn förra veckan...... nu är det officiellt!!! Känns konstigt! men samtidigt väldigt kul :)
Har förökt läsa ikapp era kommentarer, snart är jag uppdaterad :)
Måste berätta dock att en av våra gäster hade pratat med Gyllene Hästen och de hade fullbokat den helgen som vårt bröllop är - inte alls kul eftersom att vi hade pratat med hotellet för 3 månader sedan och då sa de iaf att det var ledigt.... men det är tydligen en stor mässa i Ljusdal denna helg så alla!! rum är bokade :( typsikt!! Inte så mkt som vi kan göra åt, gästerna får bo i Järvsö istället. Tur att det är nära.
Kram på er å Glad Påsk
Grand: vad roligt att höra från dig igen :) Alltid lika roligt när vi är fler. Vad synd att det var uppbokat i Ljusdal den helg ni ska gifta er :(
Själv har vi precis lagt inbjudningarna på lådan så dom bör börja komma fram imorgon, spännande:)
Maljor: Har du bestämt dig för hur du du ska göra med tiarorna.
Hoppas att ni haft en bra påsk, själv fick jag flunsan i påskägget :(
demilo
vad tråkigt =( "tur" att det var under ledigheten så man inte förlorar pengar. Åkte på den när morbror min dog för ett litet tag sen. Nästan bara när jag sörjer någon som jag åker på magsjukor/flunsor osv.
Har inte bestämt mig för vilken tiara jag ska ha. Har däremot lagt in en till bild på en annan tiara jag kan tänka mig *ler*
www.familjeliv.se/hem/lollo83/galleri.php
den som heter T224
Här är det inte lönt att man skriver när det inte är någon som reagerar på att det tillkommer en till tråd...