Gifter du dig i Järvsö 2007??
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
oj vad mycket det har hänt här :)
Vi kommer nog oxå få Sture Rask, själv vet jag inte hur han här och m2b är tveksam. Men jag brukar kunna hantera folk av alla karaktärer så det blir nog bra med det. Men magkänslan är viktig:)
Anledningen till att vi kommer att vara i järvsö är att jag är från ljusdal och m2b från järvsö. Vi kommer att köra catering från ett företag som heter Sveas-Brita, som har gett ett väldigt bra intryck hittils. Vi har bjudit ca. 60 gäster.
Vad roligt det är när det händer så mycket här nuför tiden :)
m07:
Ja, ni ska verkligen skaffa er en egen känsla för "prällen" låt inte mig förstöra
Blir säkert bra, det är ju i och för sig inte många minuter man står framför honom med det ska ju vara fina minuter
Jag har också den egenskapen att kunna "ta" olika personligheter men tyvärr var Sture en person som jag inte vill ha på min bröllopsdag så jag valde helt enkelt bort honom.
Vi ska fixa till oss på "Syrran & jag" i Ljusdal. De verkade jättemysiga när jag var därinne och jag fick tipset från tjejerna här så jag antar att de är bra
Jag tror inte att vi blir 100 personer men kanske kring 85 skulle jag tro. De flesta får ju åka LÅNGT för att komma dit så jag tycker det är jättekul att så många väljer att komma.
Hur ser din klänning och blommor ut m07??
Nu har jag bokat tid för vaxning
annapanna71: Jag har ju hört att han ska vara "speciell". Jag tycker att ni gjorde helt rätt när ni lyssnade på magkänslan. Det här är en viktig dag som inte går att återskapa så klart att man vill känna rätt personkemi med prällen :)
Jag ska oxå fixa mig hos "syrran och jag".
Hur gör ni allihop med tärnor eller näbbar? Själva funderar vi på våra två söner 3 och 5 år.
oj jag glömde, idag har jag hämtat mina fina ringar. Dom vart såååå fina, längtar att få ha dom på mig :)
demilo
inga bilder?
Min lillebror kommer vara ringbärare och det är allt. Håller precis på att sy ringkudden
demilo:
Hur kan du GLÖMMA att berätta om ringarna!!!
Kan du inte ta bild på dem och visa?
Vi har inga barn så vi kommer tyvärr inte ha några näbbar. Men som Sture säger så tar det ju fokus från brudparet ha,ha,ha
annapanna71: då ska jag absolut ha barnen som går framför och stojar :)
Ska försöka fixa fram bilder så ni får se :)
demilo
Gör det *nyfiken*
Kan bocka av en till sak på listan. Ringkudden är klar *skönt*
Anna
Vet du hur jag kan få tag på Anders Olsson?
Tydligen har vi blivit tilldelade honom men de har inte ringt upp som de lovade utan vi fick ringa idag igen!!