Gifter du dig i Järvsö 2007??
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Vi bor också i Stockholm men min sambos föräldrar kommer från Järvsö och vi har kvar ett av föräldrahemmen där. Är i Järvsö en gång/mån kanske. Älskar det stället! Vi har tänkt bjuda ca 100 pers. Ni då? Har du namn och tel på smink-fixaren i Ljusdal eller Järvsö? Vilket datum gifter ni er?
Jag tycker det är lite dåligt av kyrkan att inte ha satt sommarprogrammet än, det är ju bara några månader kvar! Man vill ju veta bestämt om man får det datum man vill eller ej. Jag har iallafall tjatat mig till att få definitivt besked för vårt bröllop 30 juni...hoppas jag Har du hittat klänning?
Nej, jag leeeetar
Jag vill ha en med empirskärning helst men det kan även vara en halterneck det ska vara en enkel utan en massa krussiduller för det är inte jag Du hör...jag är LITE förvirrad i detta ämne ha,ha,ha. Vad är det för modellnummer på din klänning? Kan vara kul att se vad du ska ha.
Hej Majlor,
Vad kul! När ska ni gifta er?
I ljusdals kyrka eller?
Hej tjejer,
Vilka datum ska ni gifta er?
Vad kul att du ska gifta dig i Järvsö kyrka du också demilo!!
Själv har jag hittat min drömklänning i helgen så nu är det avklarat, skönt
4 eller 5000!!!???
Det var ju skitdyrt tycker jag.
Jag ska kolla när vi åker upp till påsk men har ni kollat så är det säkert så.
Var kollade ni?
I Järvsö antar jag, men var?
Hälsningar Anna
Jag ska kolla det där med häst och vagn och hittar jag något billigare så berättar jag. Fast ni verkar redan ha hittat andra alternativ, kul med en turkos amerikanare
Ni som gifter er i Järvsö kyrka...vilken präst har ni?
vickanvicky:
Jag vet, det är lite trist....
Har själv försökt få svar på några frågor på sistone men de är upptagna av sig själva...
Det har varit en tjej här som var ny för ett tag sedan och hon svarade, annars helt dött.
Jag har bytt tråd för att få lite råd, här får man inga längre
demilo:
Jag förstår att det inte varit er mening men det är lite trist, det måste du förstå.
Jag har inte startat ny tråd utan gått in i befintliga trådar och ställt mina frågor. Har fått respons på dem också så du behöver inte leta
En av frågorna jag ställt på denna tråden är vad ni som ska gifta er i Järvsö kyrka ska ha för präst bl a. Har även frågat om ni hade tips på någon som körde häst och vagn.