Inlägg från: vickanvicky |Visa alla inlägg
  • vickanvicky

Gifter du dig i Järvsö 2007??

Hej!!!
    Ser att ni söker sångar till Järvsö kyrka...
    david Isaksson bor i Uvås och så Johanna Bölja, hon sjunger folkmusik och har en Gudomligröst. Kommer sj. från Järvsö och ska gifta mig i sommar fast i skåne. fast vill helst att det skulle vara i min Kyrka där hemma....

• vickanvicky

maljor: Prova med David Isaksson han är duktig....

• vickanvicky

hej har ni hittat solo sångare nu???

• vickanvicky

Här är det inte lönt att man skriver när det inte är någon som reagerar på att det tillkommer en till tråd...

• vickanvicky

jag kom bara med förslag på sångare då jag kommer från ärvsö ursprunglugen flyttade där ifrån i sommras... Kusens kör häst och vagn annars så kan ni ju höra med ridhuset i grönås...

• vickanvicky

Annapanna: Vart kan man hitta dig någonstans... Är sj. på majbrudr länk 4

• vickanvicky

Ni kan ju prova att ringa till stiftsgården i undrersvik och fråga efter kenneth. HAn är jätte duktig och snäll.

• vickanvicky

Sture är väl tjänste ledig. Har är sjukhus präst i Bollnäs nu mer ett halv år eller ett år kanske et var? JAg vet inte riktigt. De Är ingen bra församling i Järvsö om jag får säga min åsikt. Gustav är bra. Men skulle jag vigas där uppe så skulle det bli Sture för det är han jag har haft som konfa. ledare och så.... MEn Gustav är duktig... Ska ni fotas i Järvsö med... Gustav har en fin björk utanör sitt hus EN hängbjörk med en bänk under... Kolla eftern när ni är till kyrkan nästa gång... Oj vad detta blev långt:P

• vickanvicky

är ute efter något ovanlig... Vill inte ha calla eller rosor i min har tänkt mig något som går bakom ryggen hand till hand.

Någon speciel färg du tänkt dig.
    Prästen heter Kenneth Norlund om jag inte minns fel. Hans fru är kantor i Järvsö kyrka.Han är jätte go...

• vickanvicky

Håller med annapanna jag... Det är ju en dag som vi ska minnas med glädje både före och efter:)

Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??