Inlägg från: maljor |Visa alla inlägg
  • maljor

Gifter du dig i Järvsö 2007??

här är en som gifter sig i Ljusdal

• maljor

Det går väl relativt bra tror jag. Har börjat få in en massa svar på inbjudan nu
    Ska beställa ring nu nån dag =)

Hur går det själv då?

• maljor

Skickade dem i början på förra veckan så svaren började komma in redan i tisdags (förra veckan ). Har fått mååååånga komplimanger för korten och texten *glad och generad*
    Får man fråga varför ni har ändrat er?
    Pratade med en kompis idag och på deras företag så ska alla semestrar vara bokade till på onsdag redan så det kändes skönt att vi hade hunnit få ut inbjudningarna innan.

• maljor

Hej Grand =)

Vart ska ni ha bröllopsfesten då? (om ni ska ha någon såklart )

• maljor

Vi kollade på palatset men det rymmer inte så många som vi hade velat så vi valde att ha festen på bygdegården istället. Kostar dessutom bara 950kr
    Sambon hade numret kvar till honom. Om det fortfarande är Bengt så är det 070-2133915.

Hur många kommer ni bjuda?

• maljor

De hävdar att man ska få plats 140 pers men när jag var där och serverade en kväll så var det 55 vuxna och då var det relativt trångt för oss servitriser att komma emellan så personligen så tycker jag inte mer är så eftersom folk skulle få sitta ute i baren då. Bygdegården däremot tar 140 pers utan problem men nu blir ju inte vi riktigt så många ;)
    Ja, det är ju fint i järvsö med kyrkan vid vattnet så vad ni än väljer så blir det nog bra

• maljor

har ni inte varit in i palatset och tittat? vill man så kan man ju få plats 60-70 skulle jag säga för under en bröllopsfest vill man ju inte att det ska bli för trångt

• maljor

Jag köpte min ring i lördags!!!

Grand

din klänning låter jättefin =)=)

• maljor

Roligt när man kan spara så mycket pengar Sparade 3000!!! på att köpa min ring nu

Vi tänker köpa vanlig tårta har vi kommit på nu. Eftersom jag inte tycker om tårta så kändes det som en onödig utgift men min m2b är tårtälskare. Har dock sådan tur att den godaste tårtan han vet är Carl Gustav tårtan på Finess i Ljusdal. Kommer alltså spara lite mer än 1500 på bara tårtan

Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??