Gifter du dig i Järvsö 2007??
det är lugnt nu glömmer vi det och går vidare och hjälper varandra. Det är väl så det ska vara nu innan den stora dagen som närmar sig?!
det är lugnt nu glömmer vi det och går vidare och hjälper varandra. Det är väl så det ska vara nu innan den stora dagen som närmar sig?!
Jag är uppvuxen i järvsö och flyttde där ifrån i sommras. Jag gifter mig i skåne. ÅS jag ska inte ha mina blommor där i från...:P
tänker inte ge någon av våra gäster gåva. Utan skriva något fint och betydelse fullt i tack kortet sen...
MMMMMMmmmmmmmmmm rätt så säker på det ja... Fast jag vill igentligen gifta mig i "min " kyrka. Om ni förstår...
ok...Man kan ju inte lltid få sin vilja igenom
liljekonvaljer finns det väl till hans med.... MEn kanske inget som lockar:P
HAr ju boende på järvsöbaden med och tror att de är billiga vid motell järvsö.../ el hotell järvsö
JAg förstår nu när jag sett den ja... Stora blommor som tex. solroser med trollhassel och murgröna hade varit fint...
Ska försöka komma ut med en bildpå klänningen. Letar blommor men vet hur jag ska ha det...
klänning ute nu
:)
annapanna: Tack så mycket... Jag sökte en annarlunda klänning. Provade massa innan jag hittde denna. DEn var bara jag. Köpte den på en gång...
Jag känner mig som en prinssesa iden. Tänkte först få en uppsyd men struntade i dat när jag såg denna.
demilo:Bara glad att kunna hjälpa till så gott jag kan...
demilo:
Hej!
Ja min tanke är att blommorna ska gå bakom ryggen... annorlunda så som jag vill ha det:)
Ring torön i järvsö de brukar ha duktiga trubbadurer på sommaren där...
annapanna71: Hör efter om bröderna isaksson kan... Det är duktiga och spelar blandade låter.. Ett litet tips...
ska se om jag får tag på det... De spelar blandad musik. Ska ringa min vän i eftermiddag så ska jag se om hon har det. De spelade på hennes förra maj... Bad väder är också bra... Ring till torön i Järvsö och hör efter för de har alla band där under sommaren, De har nr...till alla.
Ni har ju oxå p.o andersson som spelar...
skulle inte ta Pekis på ett bröllop. Inte direkt till bröllop han dricker ju rätt så bra.... tänk er för
Säger bara vad jag vet... Känner han privat... Men säger bara vad jag vet..
kolla föreningshuset i nor. Vid dansbanan. är nog billiga och har glas...