Gifter du dig i Järvsö 2007??
Ledsen, jag har inte det men det har säkert maljor
Ledsen, jag har inte det men det har säkert maljor
Tjejer,
Har ni tips på blommor, jag får panik!
Jag hade tänkt ha syrener i min bukett för det är min favoritblomma. Nu pratade jag med blomsteraffären i Järvsö och de sa att det till 90% inte blir fina blommor eftersom de beställer från Holland och de är så beroende på vädret. Jag måste alltså ha en annan idé och det har jag inte
Allt kring bröllopet ska vara lättsamt och relativt enkelt. Därför ska även buketten vara enkel och helst passa till min klänning naturligtvis. Jag länkar till min klänning men kortet är taget bakifrån men jag tror ni fattar hur den ser ut ändå. www.vitabymilo.se/index_vita.html
Klänning nummer 3.
Hoppas ni har tips på blommor, jag är helt nollad
Vilken finklänning du har köpt!!!
Du är jättefin i den
Blommorna du lagt ut var ju också jättefina. Jag är också inne lite på ängsblommor/sommarblommor men vet inte om det passar till den slags klänning jag har köpt?
Svårt att veta hur man ser ut när man håller buketten med de långa trumpetärmarna tycker jag.
Var inne på att ha kallor för då kan man ha dem lite över armen men det hade min lillasyrra när hon gifte sig för ett par år sedan. Kanske lite trist då kan jag tycka eller?
Vilken bukett är du mest förtjust i av dem du lagt upp?
Du hade nog varit fin med någon av de buketerna med pioner tycker jag
Jag gillar verkligen den med marguriter, det är ungefär en sådan jag tänkt på nu när jag inte kan få syrener.
Jag har hittat en fin kalla med lite grönt och med ett rep som håller ihop alltihop. Hade varit lite kul eftersom vi har marimt tema på bröllopet Jag hittade den på en hemsida www.aklejatrend.com/ klicka på brudbuketter och så är den nummer tre. Vore kul att höra vad du tycker, ärligt
Ja, det låter också fint!
Pioner är sååå härliga
Tycker du 3:an skulle passa till min klänning tro? Är det FÖR enkelt?
vickanvicky:
Tack för tipset, liljekonvaljer tror jag kan bli lite för "pluttigt" tyvärr när jag har en sådan klänning annars är jag galen i lijekonvaljer så det hade ju varit kul
vickanvicky:
Vilken härlig klänning, gud vad fin den var bakifrån!!
Är det en särskilt designad klänning?
Vad annorlunda att ha blommorna runt ryggen, det har jag aldrig sett men läckert
demilo:
Tusen tack för dina kloka råd
demilo:
Gud vad kul!
Det var snabba bud
Som du säger så tar man inte för givet att kompisar och släkt åker över halva Sverige för att vara med på vigseln.
Tänk hur rörd du kommer vara när du ser alla sitta i bänkraderna i kyrkan sedan
demilo:
Jag skulle def förstå att man får dryck till maten när ni skriver så.
Jag hade samma fundering när vi skulle skriva vårt infoblad ang presenterna. Vi löste det så att när folk ringer och anmäler sig så informerar min mamma och sambons syster att vi önskar oss bidrag till vår bröllopsresa. Vi tyckte det kändes lite konstigt att skriva det i inbjudan men är säkert en smaksak, så tyckte vi i alla fall.
Det lät ju kanon att gör aså som ni har gjort med all övrig info!!
Vi skrev bara ett infobland ang boendet, lite om festen, vilka som är toastmaster och toastmadame osv så dom kunde vända sig till dem vad gäller tal, mat osv.
Då hade man ju kunnat skriva dit om baren och önskelista...skit också att vi inte tänkte på det!!
Ja, ja det blir nog bra ändå...hoppas jag...