Inlägg från: annapanna71 |Visa alla inlägg
  • annapanna71

Gifter du dig i Järvsö 2007??

Hej tjejer,

Jag behöver hjälp!
    Hur ska ni göra med musiken på festen??
    Vi är oense jag och min sambo...
    Han tycker det är ok att hyra ett band för 6-8000 medan jag vill att vi hyr en DJ eller liknande. Jag anser att vi inte har råd och tycker att man måte kunna komma undan billigare.
    Hur ska ni göra med musiken på ert bröllop?
    Hjälp!!

• annapanna71

demilo:

Du kanske kan hoppa in som DJ på mitt bröllp
    Skämt och sido, vet du någon som man skulle kunna fråga??

• annapanna71

Tack för goda råd demilo
    Jag kollar!

//A

• annapanna71

maljor:

Det verkar ju kanon!
    Hur länge ska han spela då?
    Har ni hört om han är bra innan ni anlitade honom?
    Finns det chans att vi kan få kontakta honom?

• annapanna71

Jag är såååå jäkla GLAD!!!
    I går kväll ringde sambons systers man och sa att han vill betala oss så vi kan ta Åberg&co till vårt bröllop!!
    Han är ju helt fantastisk! Vi blev så glada att vi visste varken ut eller in, fick fira med ett extra glas vin

Åberg&co är ju helt super bra så nu vet vi att festen är räddad
    Jag lär ju inte gå hem förrän de slutar spela iallafall
    Jörgen ska även sjunga i kyrkan så vi har dem hela dagen, kanon!
    Gud vad jag är glad!

• annapanna71

Jörgen och en kille med gitarr komme rspela i kyrkan. Vi har bestämt oss för "För kärlekens skull" men den andra låten har vi inte riktigt betämt oss för. Kanske något med Phil Collins Kul att ha någon låt med som betyder något för oss som Jörgen säger men vi har inte riktigt bestämt...
    Vad ska ni ha för låtar i kyrkan??

• annapanna71

Faan vad jag är besviken
    Nu helt plötsligt så kan inte Åberg&co spela på vårt bröllop...
    Tydligen är halva gänget av Åberg&co Engmans Kapell och de hade en spelning på kvällen så nu är vi tillbaks på ruta 1 igen...
    Jag ger snart upp!

• annapanna71

Hur får man tag i dem då?
    Vad spelar de för slags musik?

• annapanna71

Hej tjejer,

Vi har fortfarande inte fått ok med någon musik. Har pratat med Stöldgods som ska återkomma till oss snarast. Det hade varit kul med dem, lät som de var jätteduktiga.
    Snart är det bara 2 månader kvar för mig och min käre sambo, det drar ihop sig

Jag har bokat nagelfix och sminkfix i Ljusdal så det kan jag bocka av på listan.
    Skor och underkläder står på min priolista just nu. Ska försöka kolla lite i helgen.

Kram på er!

• annapanna71

demilo:
    Jag ska göra nagelförlängning hos en tjej som egentligen har salong i Hudik men är i Ljusdal på fredagar. Erika Åkerström heter hon och tar 650 kronor för en "första-gångs-nagelförlängning". Hör av dig om du vill ha hennes nummer.

Är det någon av er som har lyssnat på Shejken Dejken? Ett av banden vi funderar på... Stöldgods kunde inte heller

Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??