Inlägg från: maljor |Visa alla inlägg
  • maljor

Gifter du dig i Järvsö 2007??

Då måste ni ha fått "extrapris" för att ni har festen där för annars är det 550 för enkelrum tror jag... har en lapp här någonstans med sommarpriser *hittar inte nu*

• maljor

Är det för enkelrum eller dubbelrum? Eller är det b&b som gäller då? Hade ju varit kanon om det inte kostar mer än så ju!!

Funderar på att fixa naglarna. Annars slår man väl av sina egna dan före eller nått =/

• maljor

Ja det är klart att man gör det!!! Då ska jag nog boka några rum men visst är det det som kallas b&b?

• maljor

Nu har jag bokat ett sånt rum tackar för det tipset =)=)

• maljor

Gör nog naglar i Gävle innan vi åker upp till Ljusdal. Kommer inte ha tid att göra dem när vi väl är på plats för då ska allt annat fixas.
    Synd att det är så dyrt, annars kunde man ju göra det fler gånger ;)

• maljor

Är det palatset du menar? I sånt fall har min m2b det numret så då kan du får det när han kommer hem

• maljor

Man borde förstå om man skrivit som ni - vi har oxå gjort det
    Sen tycker inte jag personligen att man låter girig om man ÖNSKAR sig saker. DÅ hade vi aldrig skrivit i vårat infoblad att vi helst önskar oss ett litet bidrag till bröllopsresan av dem som vill ge oss något.

• maljor

Vi gjorde exakt likadant
    Har frågat vad folk har tyckt och ingen har tyckt att det var dåligt/girigt/el. liknande

Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??