Inlägg från: demilo |Visa alla inlägg
  • demilo

Gifter du dig i Järvsö 2007??

Maljor: tack för nummret :)

• demilo

Nu har det varit tyst ett tag här :) hur går det för er med planeringen?
    Själv har jag börjat fundera på dukning. Svärmor har fått tag på linnedukar. Min toastmadame har fixat så vi ska få låna jättefina höga ljusstakar från hennes jobb :) Svaren på inbjudningarna fortsätter att rulla in, nu har 30 pers svarat :)

• demilo

annapanna71 vart i ljusdal ska du fixa naglar? och menar du då nagelförlängning eller manikyr? Jag vill oxå fixa :)
    Hoppas att det fixar sig med stöldgods annars tycker jag att Lars-Erik "pekis" Jonsson är bra. Har ni hört med Badväder? dom är är oxå bra.

• demilo

Oj det hade jag ingen aning om. Men är det verkligen så? nu var det många år sedan jag bodde där uppe, det var verkligen tråkigt att höra :(

• demilo

annapanna71: angående naglar ska kolla i planeringen hur man är hemma i sommar, men jag hör absolut av mig om det blir aktuellt.
    Har tyvärr inte hört något om bandet, men om du vill kan man ju höra sig för?

• demilo

Oj vad spännande och trevligt! Får man fråga vad dom hade hittat på för roligt?
    Tror inte att det blir någon för min del då hälften bor över 30 mil ifrån, men det gör mig inget :) Blir det av så blir det av.

• demilo

Är det någon av er som börjat med festprogrammen? Jag har börjat gluttat och insett att det kommer att ta mycket tid att göra. Någon som har bra tips att dela med sig främs hur man gör. Har börja tappert med Word.

• demilo

Åh vad roligt, men jag skulle aldrig våga hoppa !!! MODIGA du:)
    Ja vi får väl se om det blir något för mig eller inte. Bävar för jag har några tokiga kompisar hoppas på något snällt och inte några svanhopp i poolen för min del :)
    Ska börja fixa med festprogrammet återkommer för kommentarer när det fått något innehåll.

• demilo

En ny i gänget, vad trevligt:) Välkommen Wicks! Själv är jag ljusdalsbo men ska gifta mig i Järvsö och vi ska ha festen i Vik skola. Vi hade planer på ljusdal först, med palatset som festplats. Men det vart ändrade planer:)

• demilo

Wicks.Vad spännande att du har hittat klänningen, vilken blev det? finns det bilder? man blir ju så nyfiken. Har ni kommit något längre i planeringen.
    Jag lägger ut en länk till min sida på familjeliv, där kan du se min klänning, inbjudningskort och blommor som jag funderar på.
    www.familjeliv.se/hem/demilo/galleri.php

Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??