4 Augusti 2007 *Tråd2*
Nu har jag hittat hit ochså
Bruden blå-tack för förklaringen Det har verkligen varit ett mycterium det där
Så om jag köper en ivory slöja till min cremeklänning så borde ingen direkt märka det
Nu har jag hittat hit ochså
Bruden blå-tack för förklaringen Det har verkligen varit ett mycterium det där
Så om jag köper en ivory slöja till min cremeklänning så borde ingen direkt märka det
erik-michaela.weddingannouncer.com/welcome.html
tänkte slänga upp vår hemsida här...långt ifrån klar men målet är att den ska vara nästan helt klar när inbjudningskorten dimper ner i folks lådor...
Petra74-välkommen Jo..det är väll årets populärste dag tror jag Iallafall så var det det förra året....I år måste det vara tätt följt av 7/7 känner tre som slåt till då Jisses ja...kommer att få springa benen va mig
thebrud-jodå..klänningen hänger i här hemma Den blev dyrare än jag tänkt....men men
Vi tar första helgen i augusti för att det brukar vara rätt så bra väder då, å så är det semester för många å vi har många långväga gäster....
thebrud-nä, har nog inte visat den...ska se om jag kan hitta nån bild...(har ny dator och bilderna är inte överflyttade ännu....)
Rinagr ja...vet vad jag vill ha...måste bara ta mig i kragen och gå å köpa ochså
erik-michaela.weddingannouncer.com/cphotos-392944/35894.html
Här är klänningen, inte så bra bild...ni får se bättre sen! Den är utan axelband (min bh som syns) å så ska den ju naturligtvis vara knäppt ordentligt
Sincerity 3079 är det iallafall
oj...ja just det ja...det är ju snart bara fem månader kvar Och jag som tyckte att det alldeles nyss var över året
Käns som om det börjar bli dax att skynda på hela "cirkusen" lite å ta och sätta sig ner å fixa allt nu....
på måndag eller tisdag ska jag iallafall iväg å köpa papprena å äntligen ta å få iväg de där inbjudningskorten....
E.C Vi kommer att ha ålandspannkaka med vispgrädde och sylt. Men glass funakr ju bra om ni har någon frys att förvara det i...och det borde ju bli uppskattat av gästerna om det blir varmt
maljor-grattis till ringköpet Kul Vi ska ta tag i det där nu i mars.... Lyckades äntligen få ordning på gästlistan igår, och prata igenom en hel del andra saker med sambon (han kunde ju inte smita någon stans....vi satt fast i en sovkupe på ett tåg ) hehe....
Så det
känns bra, i morron eller på tisdag ska jag köpa papprena till inbjudningskorten.
Har ni kollat in min klänning på hemsidan? (det var ju nån som ville se den) för jag tänkte ta bort den snart....ifall nån nyfiken släkting/bröllopsgäst lyckas nosa upp sidan.....
Bara 5 månader kvar idag
maljor-åh...grattis till det med då!!!
Trist med din syrra....det är jobbigt med sånna som inte kan glädjas åt andra Min bästa kompis syrra var precis lika dan inför derad bröllop förförra sommarn...Hon hadde gift sig budget, borerligt och struntat i att ens ha middag för de närmaste....å hon gjorde verkligen allt för att sabba stämningen----
själv har jag min mamma som är såndan...men hon har fått totalförbud att ens nämna bröllop när jag är i närheten nu,för då lägger jag på luren och så får hon sitta där själv.....
Är hon äldre än dig syrran?