4 Augusti 2007 *Tråd2*
Stefans fästmö-haha...ja...vi kanske borde ha en "vi som gifter oss 4 augusti och vill oja oss över våra svärisar/föräldrar* tråd haha.....
Stefans fästmö-haha...ja...vi kanske borde ha en "vi som gifter oss 4 augusti och vill oja oss över våra svärisar/föräldrar* tråd haha.....
Bruden blå-nä...jag får inte på mig den själv...det är massa band som ska knäppas i ryggen innan man drar igen själva klänningen liksom...helt omöjligt för mig iallafall.... :-/
Bruden blå-smart tips....ska se om han går meed på det...han vill nämligen verkligen inte se klänningen innan denstora dagen
Bruden blå -jaaaa Den bara hänger där i min garderob och ropar på mig...snnnnääääällllllaaaaaa prova mig porva mig prova mig Jisses va den tjatar alltså
96 dar kvar ohhhh----hjälp Jag som har så mycket kvar juuu....ska kolla på min lista under fikat här...
Min lista:
klart:
kyrkan bokad
lokal bokad
bröllopssvit bokad
klänning köpt
skor, tiara, torsolett köpt
halsband
ring
inbjudningskort skickade
alla papper inköpa till alla trycksaker
tårtcakern köpt
bröllopsris köpt
underhållning till festen bokad
fotograf bokad
ja...det är väll typ det....
kvar då....ja...typ allt...
men
mat-vad vem vart typ?
dricka?
bröllopstransport
skriva önskelista
få tag på prästen (få veta vilken präst det är i huvudtaget)
boka bröllopsresa
hitta frisör, make up och nagel fixare
boka solist till kyrkan, bestäm sånger (här e jag och sambon oense så det lär ta ett tag)
prova klänningen och göra ev. ändringar
betsälla festtilbehör (ex glas å så)
köpa det som är kvar till mig (slöja, strumpor, trosor, örhängen, strumpeband)
köpa m2bs kläder
fixa hinderprövningen och fixa med alla namnändringar å så
betälla blommor
köp tärnklänning+slips till bestman
köpa dekorationer till festen
bestämma fotograferingsplats
hitta en filmare till vigseln
betämma tårtans smak och utseende
göra all trycksakerna
fixa gästbok
lämna in förlovingsrinagrna på gravering & puts
ja...så så fixa alla småsakerna då
ni som ska ha solister-vad betalnar ni för era?
Är 800:- plus reseersättning dyrt? Det är en duktig tjej med vana av att sjunga på bröllop ( har hört henne på tre stycken och hon sjunger så att man ryser av välbehag)
tårtcakern = Caketopern haha
Bruden blå -haha...vill du ha mer att göra Du kan få bocka av lite på min lista
Melleni (4/8-07)-åh..va bra! Då kan jag argumentera lite mer med blivande maken Han tycker att det är dyrt!
Resekostnaden kommer nog inte bli så hög....det är ca 5 mil för henne att åka....och så sjunger hon så många sånger vi vill