Inlägg från: tezzilezz |Visa alla inlägg
  • tezzilezz

4 Augusti 2007 *Tråd2*

majlor, den bilden var jättefin!! Ungefär som jag vill ha mitt hår, fast ja ska ha slöja oxå...

• tezzilezz

hm..nej ja vet inte heller..men det borde väl frisören kunna fixa?! De vet nog vad som blir snyggt, du får fråga vad de tycker..

• tezzilezz

majlor - jag beklagar! Vad hemskt! Vet inte vad man ska säga mer.. kommer tänka på dej i alla fall!

• tezzilezz

grattis mysprick! Alltid skönt att ha tentorna avklarade!!

• tezzilezz

hej igen alla, vad längesedan ja va inne här.. va bra det går för er i planeringen, ja e inne i en liten svacka just nu.. har ingen inspiration.. får hopaps att det kommer med solen när den kommer..

• tezzilezz

Ja måste få hålla med, ja har bearbetat sen ja hittade min klänning.. men han tycker det är för tidigt, men nu är de ju mindre än 4 månader kvar..iiiii... blir så verkligt när man säger det.. ja börjar redan bli nervös, ja e ett sånt kontrollfreak, är det någon som har tips på hur man kan slappna av när dagen väl närmar sig??

• tezzilezz

Bruden blå
    ja tyckte båda klänningarna var underbara!!
    Smartiz
    ja tar gärna punkterna till toastmadame, har inte börjat planera med henne eller toasmaster än, börjar få lite smått panik..

Annars känns det rätt skönt för tillfället, har så mycket i skolan att bröllopstänkandet måste ligga lite på is. Men vi har fått tärnklänningarna nu, de kom igår.. ganska pinsam historia med postmannen... Klänningarna är jättefina, köpta från ebay, de passar nästan så min farmor ska sy in den ena lite o lägga upp den några cm. Men ja ska ta kort på dem o lägga in på min weddinannouncer sida så fort mina tärnor provar dem tillsammans... Sen har ja fått min tiara o lite hårklämmor till tärnorna.. allt bara faller på plats. Det känns så skönt, jag längtar verkligen nu, fast nerverna har ju redan börjat komma... Hur känns det för er?? Börjar ni bli nervösa??

Angående möhippa så fasar ja lite för den, vill inte skämma ut mig allt för mycket, men ja tror nog de vet hur ja vill ha det!!

• tezzilezz

Bruden blå
    Melleni (4/8-07)
    Tezzilezz

Jag har inte skickat in hindersprövningen än, ska fixa det ida!! :) bra att vi påminner varandra tycker jag!!

• tezzilezz

japp, det är färdigt, m2b ska inte ha ngn ny, bara min, har designat den själv är färdig, ska ligga hos guldsmeden så att ja inte provar den för mycket.. Blir lätt så ananrs.. ni?

• tezzilezz

Ja precis jag känner likadant.. har haft så mycket nu med c-uppsats som ska in o annan skit, bröllopsplaner har legat på is, dumt egentligen men nu känner ja mej lite off.. vad behöver man verkligen ha gjort typ nu??

d ja vet ja fixat är
    beställt tårta
    bokat frisör
    kyrka/lokal/pastor klart
    solister klara
    kantor/musikansvarig klar
    hindersprövning in idag/imorogn, m2b glömde skriva under ena pappret, fick vackert ta me med den hem igen...
    fotograf klar
    vad behöver man mer ha fixat vi d det här laget?

• tezzilezz

klart att man får! välkommen!

• tezzilezz

Bruden blå (Färingsö )
    Melleni (4/8-07)
    Tezzilezz (Örby kyrka, 15.00)
    Maljor
    Pernilla Borås
    FrökenAnna
    Googlad
    lillfrugan4/8
    Chrissa
    annaochkim
    patriks brud (Tyresö kyrka)
    fru-07 (Vårdsberg kyrka)
    Stefans fästmö (Älvsåkers kyrka 16.00)
    smartiz (Grödinge kyrka kl 14.30)
    Sverner
    Cecilia.a (Händene kyrka)

får väl fylla på då..
    Idag har ja fixat blommor, alla blommor, känns underbart, ännu en sak man kan lägga bakom sig!! Mina smycken kom på posten idag oxå!! Halsband, armband o örhängen.. med sötvattenspärlor...väldigt vackert.. Ska åka o hämta klänningen i nästa vecka oxå då får ja prova allt ihop.. får hålla tummarna att underkläderna funkar.. har itne provat det än.. :-O

känns som om dagen närmar sig så fort.. innan tyckte ja tiden gick långsamt..nu går d nästan för fort.. fast det känns ändå skönt att denna väntan snart e över...

• tezzilezz

fick hindersprövningen hem i fredas!! va skönt att vi inte var hemliga släktingar.. vad mycket folk vi börjar bli nu, men långt ifrån alla.. undra hur många som gifter sig den dagen i år..

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*