Inlägg från: maljor |Visa alla inlägg
  • maljor

4 Augusti 2007 *Tråd2*

låter fint iaf du får visa bild sen ;)
    ska kika lite till på ringarna så får jag väl se vart det slutar ;)

• maljor

*skrattar* det gör det nog. M2b är villig att lägga hur mycket som helst (han har sagt upp till 100000 iaf) på min ring så jag behöver ju inte begränsas av något sådant

• maljor

Han ville inte ha någon ring sa han =( skulle iof vilja att han oxå hade en så jag ska prata med honom om det. Hade tänkt att jag skulle överraska honom med en ring i kyrkan men om han absolut inte vill ha en skulle det bara kännas dumt =(

Nä, han är inget problem så. Det är väl jag som är "problemet". Skulle inte våga ha något så dyrt på mig. Men sen är jag väldigt enkel av mig. Har valt en enkel klänning så det blir nog inte en alltför "avancerad" ring heller.

• maljor

Idag bestämde jag mig för ring och gick in och beställde den på en gång!!!! Är numera 9000!!!! fattigare... känns bra att jag äntligen bestämde mig

• maljor

nä och sedan är det en av få ringar idag som passar förlovningsringen. Men jag är nöjd så nu väntar jag bara på att få hem den så jag får prova den lite till

Hon i kassan vart så chockad när sambon slängde upp 9000 i kontanter från innerfickan så hon visste inte riktigt vad hon skulle göra då *kändes skönt* annars brukar folk bara fnysa när man vill prova något dyrt... bara för att man är ung liksom =(

Äh... snart får man ju ha ringen på sig jämt ju

• maljor

Är inte så jätteung heller (23) och det är inte så att man går runt och ser ut som en hemlös utan klär mig alltid snyggt och brukar få komplimanger för det tom *generande*
    Har inte lärt mig att ta plats än men kanske borde göra det.

Åh, längtar efter barn. Kommer börja försöka i slutet på maj
    Hur gamla är era?

• maljor

Tycker bara inte om att ta plats pga extremt dåligt självförtroende =(

Jo det är härligt med barn. Vi är 5 syskon och jag är näst äldst så jag har tagit hand om de mindre en hel del. Sen så jobbar jag på dagis (även om det inte kan jämföras). Vi har känt oss redo ett bra tag att skaffa barn men har väntat eftersom vi vill gifta oss nu i lugn och ro och sen skulle vi ju hemskt gärna vilja köpa hus innan men den planen kanske får ändras lite.

Tackar längtar till den tiden =)

• maljor

smartiz

tackar fast syrran blev avundsjuk och hävde ur sig att den var ful och en j-la skrytring och undrade hur jag skulle kunna ha något sådant på mig =(=( men nu blir hon sur på allt för att "jag hinner gifta mig före"... oerhört tråkigt =(

Ska diskutera lite med sambon idag oxå över dekorationer osv... har noll ideer på hur vi ska göra med borden.

Ja jag vet Va ut och käkade i fredas för att fira att det bara är 5 månader kvar och för att vi har varit tillsammans 6 år imorrn

• maljor

smartiz

tack för det oxå

japp - ett par år äldre. Hon skulle ha gift sig i somras oxå men har inte planerat nånting trots alla mina försök att hjälpa henne. Så det enda hon har gjort är att boka kyrka och det kommer man inte så långt med.

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*