Inlägg från: maljor |Visa alla inlägg
  • maljor

4 Augusti 2007 *Tråd2*

smartiz

vad hemskt *tycker synd om* tycker oxå att sånt där är jobbigt =( Hoppas att det inte är något allvarligt!!

3 månader ja... vad tror ni om en tiara med lite strass och sådana stenar när man har ett pärlhalsband? Tror ni det ser konstigt ut eller inget man tänker på?
    Sen har vi funderat på att göra något med gästerna, dels under maten och sedan något efter maten när det dukas om lite inför dans och så. Har ni några bra förslag?

• maljor

Bra =) Då ska jag köpa mig en ny tiara idag
    Har en känsla av att jag har glömt något men jag kan för mitt liv inte komma på vad!

• maljor

står att man inte har åtkomst på den sidan =( blev jag ju jättenyfiken så kan man inte se bilderna *attans*

• maljor

Nu så kunde jag se Tyckte båda skorna va snygga *älskar skor* svårt val...

• maljor

Shit!!!! Fick precis tillbaka hindersprövningen! Gud vad det pirrade till. Vi får gifta oss!!!

• maljor

FrökenAnna

Vi vet inte ens vilken präst vi får än!! Har ändå ringt 2ggr och de har lovat att återkomma. Nu senast lät det som om ALLA har tagit semester just när vi gifter oss, OCH fått det beviljat *mummel*
    Tycker det är fruktansvärt dålig stil när det inte ens är 3 månader kvar att det inte är löst än. De vet att vi inte bor på orten (har 20 mil dit).
    Bestämmer de inte snart så fixar vi en annan präst och skickar räkningen dit!!

• maljor

Bruden Blå

tror vi skickade in dem för 1½ vecka sen (fredagen där). Men de var lika snabba med namnbytet på min sambo. Typ dan efter vi postade den hade det gått igenom.
    Räknade ändå med att det skulle ta lite längre tid.

• maljor

känner mig lite deppig på min lillebror nu =(
    Han kanske inte kommer på vårat bröllop för att "han kanske tänker jobba istället".
    Visst, han har precis fått jobb MEN som brevbärare så han jobbar ju inte ens på lördagar!!!
    Gud vad ledsen jag blir =( visst att han aldrig firar min födelsedag (inte något annat syskons heller) men min bröllopsdag!!
    Har nästan ingen kvar i släkten efter att flera st gick bort under några få år så det känns jätteviktigt att alla kommer *ledsen*

Inte nog med att man känner sig bortprioriterad där, man känner sig bortprioriterad ur samhället för att man inte får något jobb *deppar ihop*
    sorry men just nu känns allt skit *gråta*

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*