Inlägg från: Cecilia.A |Visa alla inlägg
  • Cecilia.A

4 Augusti 2007 *Tråd2*

Varför vill de inte göra provuppsättnignen tidigare om det är ditt önskemål?
    Jag kommer nog inte kunna göra någon provuppsättning tidigare pga att jag vill ha löshår och eftersom det ska vara riktigt hår måste det förmodligen limmas dit (vet inte vad det heter). Min frisör skulle kolla upp om det fanns några andra alternativ eftersom jag inte har lust att betala för håret utan ändå kommer att ta bort det efter bröllopet.
    Därför blir det lite svårt att göra en prov uppsättnig om löshåret inte har satts fast...
    Jag vet inte, jag litar på henne.

På tal um brudgummar som är sega i starten...
    Tillstut får jag väl helt enkelt boka en tid och bara bestämma att nu åker vi!
    jag frågade igår om han vill att jag ska vara med när han väljer kläder eller om han vill att det ska vara hemligt och istället ha med sin bästa vän. Han ville absolut att jag skulle vara med eftersom jag -enligt honom- vet hur det ska vara!?
    Det vet jag inte alls... ;)
    har ni andra några bilder på hur era blivande ska se ut?

• Cecilia.A

Fröken Anna
    Välkommen!
    Visst är det underbart när man kan tala om för alla att man ska gifta sig!!!!!
    För mig känns det toppen.
    Visst blir man beroende av att kika in här lite då o då.

• Cecilia.A

Fin ring...
    Dit har inte jag kommit än men gissa vad..!?
    Idag när jag bara skulle fördriva tiden en stud i en LITEN stad här i närheten passade jag på att kika in i en skoaffär.
    Där köpte jag både mina brudskor och väska!
    Jippi! Ett steg till på vägen.

• Cecilia.A

Javisst.
    Helt otippat att jag skulle hitta det där...
    De är inte så eleganta som dina utan lite enklare sandaletter, men de passar mig helt perfekt!

• Cecilia.A

maljor.
    En sådan frisyr ska jag oxå ha. Jag vill dock ha lite tuffare med några plattade slingor och lite spret. Dessutom ska jag ha en blomma i håret.
    För mig känns det som om bröllopsplanerna flyter på bra. ÄNTLIGEN!
    Idag pratade vi med en supertrevlig fotograf. Hoppas han har möjlighet att fota oss.
    Kolla in hans hemsida, jättefina bilder.
    www.borgenhard.se

• Cecilia.A

Hej på er.
    Jag har varit i fjällen en vecka och inte funderat det minsta på bröllop (jo lite då... vi beställde vår bröllopsresa i veckan) det har varti rätt så skönt att koppla bort det lite.
    Vi ska inte ha några brudnäbbar.
    Det har vi sagt ifrån klart och tydligt med en gång. Våra mödrar tycker vi ska ha det men vi vill vara ensamma....
    Häromdagen frågade sambons systerdotter med tindrande ögon vem som skulle vara det. Jag sa med en gång; ingen!
    Då svarade hon , "åhhh vad fint, bara ni två" . Klok tjej!
    Hon ska dock få spela i kyrkan. Hon är jätteduktig på tvärflöjt.

• Cecilia.A

Åh vad ni är duktiga allihop!!!!
    Nu känner jag att jag ligger lite efter.
    Det här med att gå igenom med toastmastern är jag intresserad av.
    Vad säger ni till dem?
    Vi har valt en god vän som är duktig på detta och relativt självgående men man vill ju ändå komma med lite egna önskemål.

Tårtorna har vi inte ens funderat på än...
    eller jo.... jag vill nog ha små bakelser, det tycker jag är mysigt. *kanske ska fråga m2b oxå*

På onsdag ska jag o sambon åka och prova kläder till honom. ÄNTLIGEN!jippiii!!!

• Cecilia.A

Min kompis ringde precis och frågade vad min sambo har för storlek på overall....
    *hmmm... nu blir jag nervös*
    Är det redan något på G?

• Cecilia.A

smartiz:
    Det verkar ju vara många här som är intresserade av vad man tar upp med toasmastern. Lägg gärna upp det!

Ja... det där med möhippa...
    Jo det får jag nog alltid... Jag är väldigt nyfiken på vilka tjejer som kommer att vara med.
    Jag tror att det kommer att spöka ut mig, jag vet att mina kompisar gillar sånt.
    Men mest nervös är jag nog för svensexan...
    Ett gäng galna grabbar vet man aldrig vad de hittar på.

• Cecilia.A

smartiz
    *UNDERBART*
    TACK SÅ HJÄRTLIGT!!!
    Den listan kommer vi att ha stor nytta av.
    Vilken tur att vår tostmaster även (tillsammans med tre peroner till) är värd på bröllopet. Då behöver vi inte fundera på vem som ska göra vad.

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*