4 Augusti 2007 *Tråd2*
Bruden blå
vi fick kilens kläder i går men de är lite kvar där med.. Jo köpte klänning till tärnan i går. ska visa dig när du är ute på msn en dag:) va så fin
Bruden blå
vi fick kilens kläder i går men de är lite kvar där med.. Jo köpte klänning till tärnan i går. ska visa dig när du är ute på msn en dag:) va så fin
Tiden går fort...
De känns som hela tiden gör nått men aldrig kommer till mål. de finns så mycket att göra.
Oekar inte skriva alls som är klart men har detta kvar och säkert en hel del annat:)
Vigselprogram
Bordplacering och små skyltar till de.
Kort beskrivning om alla gäster
Hinderprövning
Ring
klädsel för tärmor (ska sys, inte av mig dock)
Slipsar till bestman och joel
Skor till kim och prastrong
träff med vigselförfattaren
vigsel låtar
prov uppsättning
Köpa Champanj glas
Servetter
Vin
Saker till dukningen, ex, blommor, linnedukar
Kavaj till en av bestman
Köpa till mat till festen ( kött ect. )
Ta bilder till secret box
Inte allt för långt kvar
smartiz
800:- är vekligen inte dyrt.. vi betalar 2500:- då med resekostand med
Inte bra att läsa era saker ni gjort och skall göra... kommer ju bara på mer att göra:)
Jag är då hopplös. va och kollade på skor i dag och de slutade med att jag köpte mig ett par nya bröllops skor. de va vita och min klänning är vit. hade ivory från blrjan men tänkte att de gör väl inge. men nu hittade jag ett pat andra och de får jag absolut inte skavsår av och de är ju vikigt.
Hejsan kolla in länken.. fick veta i går att vi va med på youtube.. de är jag längs fram med vita puma skor. brevid en kortare dam med vit flecee tröja.. Längst fram på första och tredje låten. Svart längre tröjkjol:) Titta bort två sekunder på tre låt för är vet jag itne vad som händer:)
Linedance:)
Coolt att va med:)
smartiz
Ush de är aldrig kul när ens djur är sjuk. jag hoppas de löser dig till de bästa.
Bruden blå
japp tre månader i dag:) Säger mna tolv veckor så låter de inte länge alls:)
Jag längtar:)
maljor
Jag tror de kommer funka kanon. De är snyggt att bryta av lite ibland.
Kommer själv göra de med,
Vi kommer låta våra gäster gå ut ett tag och sträcka lite på benen. och samtidigt kommer våra servering personal att bjuda på nått litet att dricka tills de är dags för vår första vals:) ( linedance)
Jag tror inte man behöver underhålla de med något eftersom att man brukar vilja sträcka på sig lite efter maten.
Här kan nu se lite bilder ( om de funkar) om bröllopet. Ni får gärna hjälpa mig att välja vilken av skorna jag ska ha. har båda i garderben men vet inte vilken va de jag jag ska ha. De med band är vita och min klänning är vit, de andra är ivory. jag får garanterat inte skavsår av de med band. Kolla även in frisyrerna och säg vilken ni gillar bäst.
maljor
Här kan du se vad jag ska ha och de är inte pärlor rakt igenom.
heli0.spaces.live.com/%24&_c11_PhotoAlbum_spaFolderID=cns!BA6FDC5E7C3B2925!138&_c11_PhotoAlbum_startingImageIndex=&_c11_PhotoAlbum_commentsExpand=&_c11_PhotoAlbum_addCommentExpand=&_c11_PhotoAlbum_addCommentFocus=&_c=PhotoAlbum&_c02_owner=1