Inlägg från: Melleni (4/8-07) |Visa alla inlägg
  • Melleni (4/8-07)

4 Augusti 2007 *Tråd2*

smartiz
    Ska jag inte ha de så kan du få köpa de av mig. beroende på storlek? Jag tror de kommer bli de vita eftersom klännigen är vit och de är en säkerhet att ha rikigt sköna skor och veta att man kan ha de hela dagen.

• Melleni (4/8-07)

Vi fick hindersprövnigen hem i dag:)

Provade även mitt halsband, örhängen och tiara i dag. passar så bra i hop.

maljor

De behövs att få ur sig ibland. Bra gjort av dig:)

• Melleni (4/8-07)

Bruden blå

Du verkar ha en hel del nu. jag hoppas verkligen att de lugnar sig snart och att du tar killen till hjälp om de behövs för att få dig att lugna ner dig. Du får aldrig glömma bort dig själv. Livs vikigt fast de kan va svårt. Tänker på dig tjejen.
    *kram*

• Melleni (4/8-07)

Vad tycker ni om låten Sarek- genom eld och vatten? Funderar på att ha den på vårt bröllpet, men låta vår solist göra om den till en ballad. Gillar verkligen exten i den. Väldigt fin. Vad tror ni om det?

• Melleni (4/8-07)

annaochkim

:) Va kul för er med...

Fint namn den kille har:) ( min heter de med)

• Melleni (4/8-07)

De är verkligen inte lätt detta med att bjuda folk till sitt bröllop.
    I går ringde en tjej och sa att hon kände sig lite ledsen för att hennes kille inte blev bjuden på vårt bröllop. jag förklarade som de va till henne men de verkade som hennes kille tog de ännu hådare. Vi har aldrig träffat denna kille och vi va tvungna att tyvärr ta bort lite eftersom vi har vårt tak på 100. vi valde att ta bort de vi aldrig träffat och inte varit tillsammans allt för länge. Hur ska man göra när de blir så här? Nu har vi dock fått veta att de är två som inte kan komma. ska man komplettera inbjudan och skicka ett nytt med bådas namn?

Vi har valt att göra så att om de ringer och frågar om deras killar eller tjejer kan följa med och de finns platser över pga att nån sagt nej så är de ok att ta med de. jag vet att de kan kännas som att då duger de men de är verkligen inte så menat. De är ju inte direkt så att vi säger att vist han/hon får komma de finns platser över nu.

De är inte lätt .... Man vill ju itne mena illa mot nån.

Har ni haft nå liknande?

• Melleni (4/8-07)

Bruden blå

vi har inte heller knappt fått några svar. de verkar vara sena med det.

• Melleni (4/8-07)

smartiz

Hon är kusin.. träffas inte allt för ofta. men varje gång vi väl träffas så har hon inte haft killen med sig.

• Melleni (4/8-07)

nedra

Lycka till

• Melleni (4/8-07)

Bruden blå

Härligt.. nu slipper du vänta:) och gifta er får ni:)

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*