Inlägg från: kela81 |Visa alla inlägg
  • kela81

4 Augusti 2007 *Tråd2*

Bruden blå-mmm...kan tänka mig det...så njut du av lugnet nu...det kommer att behövas sen

• kela81

hej tjejer Jar just kommit hem från djursjukhuset i bagarmossen...där jag varit med min katt, hans har kräkts och inte ätit på två dar nu...
    Han belv undersökt och röntgad och så, men de hittade inget på bilderna....så han får ligga kavr tills i morron eller på lördag för närmare undersökning....och dropp...han var uttorkad Stackaren Och tratt fick han med, och blodprov skulle de ta (men då svimmade nästan matte och sigge slet sig så det var blod över allt) Och sen så lämnde jagh honnom där med sin tratt och sitt rakade ben i bandage.....å nu så mår jag skit kasst...ni får ursäkta...jag vet att jag lämnade in honnom för att han ska må bättre,,,,nmeb jag känner mig sååååå hemsk Som världens elakaste människa typ....

tänker på att han helt oskyldigt gått om kring här och sen helt plötsligt finner sig bli utsatt för tortyr typ Uhhhaaaa.....hur tusan ska jag kunna sova i natt nu då.... och sambon e bortrest med...

och så tänker jag på pengarna ochså, det blir ju så mycket....trotts att han är fösäkrad.... Och vi har ju inte råd, med bröllopset och allt...så det är ytterligare något från den budgeten som ryker.....precis som när datorn pajade och avgasröret på bilden gick sönder,,,,

Lessen att jag gnäller...men jag måste bara få skrika av mig lite..gråter till animal planet så detta var som att köra en kniv rakt i hjärtat på mig

• kela81

ja...just det ja...tre månader bara idag *förvirrad*

tack tjejer för att ni står ut med att jag gnällde lite Katten är fortfarande kvar på sjukhuset, de skulle kolla lite mer, men jag hoppas att vi får hämta honnom idag....*sitter klistrad vid telefonen*

va nu är duktiga och jobbar på tjejer!
    Jag fick mail från stället jag prelbokat för hår/smink idag...men det har kronglat till sig, tjejej jag skulle ha (som kostar 1800) var tyvärr dubbelbokad, men de hadde jittat nån annan till mig, men hon tog 3000....så det blir till att börja om igen och leta
    Stefans fästmö-åh...mysit att få prova bröllopsmiddan hemma i lugn och ro
    maljor-det borde ju funka....det finns ju ochså tiaror med strass och några få pärlor i om du vill plocka upp halsbandet liksom....själv har jag en mix mellan pärlor och glaspärlor i tiaran, och vanligt pärlhalsband bara, Sysselsättning för gästerna ja...kollain nån av trådarna för lekar och så här på bt, så finns det nog tips

Melleni (4/8-07) -jag gillar de skorna med täckt tå bäst(kanske bara för att det var sånna jag var ute efter själv )....men de andra är ochså fina!

• kela81

Melleni (4/8-07) -tack så mycket för erbjudandet...men jag har redan ett par bröllopsskor, visserligen utan täckt häl de med...men de är supersköna så de får bli dem...

Men om det inte vore för en pressad bröllopsbudget så hadde jag kanske nappat ändå...är helt galen i skor

• kela81

FrökenAnna -samma för mig som för maljor ...ingen präst eller kantor i sikte ännu Trotts tjat från min sida...man undrar ju när man ska få veta....det vore ju skönt att kunna ordna med vigselprogram och så nu...så man slipper stressa så mycket sen....

maljor-gud va tråkig din lillebror är!!!! HUr gammal är han? Låter omoget att prioritera jobbet f ramför bröllopet....MIn lillebror har inte svarat ännu heller.....faktist så har ingen i min närmaste familj/släkt svarat förutom tärnan och mormor....från både mamma och pappas håll är det dödstyst....

Bruden blå-förstår om orken tryter för dig....jag är dödstrött på allt bröllopsplanerande utan att dessutom behöva ta hand om två små illbattingar,,,,,
    det räcker liskom med skolan, pengabrist, sjuk katt och tjat tjat tjat på sambon för att man bara ska kräkas på alltihopa....

var till min mormor idag och fick ett armband, guld med 4 pärlor och ett litet hjärta som hon fick i morgongåva av min morfar....kul Sen så fick jag en ettöring från 1907 att ha i skon....någonting gammalt ni vet

• kela81

Bruden blå-haha..,..ja den där "nyy" kovoten är VÄÄÄLDIGT lätt att fylla haha.....lånat har jag svårt med...allt jag tänker låna av mormor ger hon ju till mig Så då blir det fått i stället *suck*

• kela81

vet inte...tror att ramsan kan gå "Något fått och något bytt" ochså...men jag vet inte...det kan ju var anått jag har fått för mig bara...

• kela81

Bruden blå-va bra DÅ kör vi på det då Onödindigt att lägga dit nått mer
    Mormor gav mig som sagt var pengen till skon...funderar dock på att ha den någon annan-mindre obekväm-stans...eller bara i skon under själva vigseln...

• kela81

Stefans fästmö - inte konstigt att man blir förvirrad då Om de hålle rpå att ändrar så där

ja...det nya är ju lättast att få tag på....

Själv sitter jag och sliter mitt hår över det här med frisör och make Jisses alltså! Jag hittar ingenting!!! *panik*

• kela81

samma här....verkar som om alla tänker vänta till sista dan med att svara.....

Melleni (4/8-07)
    jobbigt när det blir så där....hur är ni komisar? Ingår hon i ett tjejgäng elelr så där de andras killar inte är bjudna? För i så fall så kan du ju säga det...

fast en jobbigt sak-med det här med vilka man ska bjuda och inte....vi var inte sååå sugna på att bjuda sambons släkt, vi träffar dem knappt alls och känner inte att det är några vi skulle sakna på vårt bröllop....Men efter MASSOR tjat och gråt från svärmor så bjöd vi in mostrar och morbröder + 3 kusiner som vi ändå känner att vi har lite koll på och som vi tycker är trevliga....vilket resulterade i mer tjat och bråk från svärmor
    SÅ-Då kompromissade jag och skrev på inbjudan till de övriga familjen nn och nn (kan ju tolkas som fam+ barn eller bara de två) de fattade rätt och "tackade" nej för sina barns räkning....precis som jag ville-OCH HÖR OCH HÄPNA!!! Då går svärmor igång igen och bjuder in barnen (obs...de är 20 och 25 år gammla-men jag har aldrig träffat dem) för att VI skrivit fel på kortet!!!! OCH JAG VILLE JU INTE ENS BJUDA DEM *aaaarrrrggggg*

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*