Morgongåva
Vi har redan köpt morgongåvar, min sambo har redan fått sin.. ett X-box 360 med 5 spel.. gick på ca 5000 kr.. och jag har ett hängsmycke i guld som är unikt (kostade ca 4000kr) som väntar på mig i byrålådan.. (gifter oss i pingst)
Vi har redan köpt morgongåvar, min sambo har redan fått sin.. ett X-box 360 med 5 spel.. gick på ca 5000 kr.. och jag har ett hängsmycke i guld som är unikt (kostade ca 4000kr) som väntar på mig i byrålådan.. (gifter oss i pingst)
Haha min sambo blev jätte förvånad när jag helt apropå sa en dag i januari att vi skulle köpta hans efterlängtade X-box.. han blev hel chockad och hade verkligen inte räknat mmed att få något.. Men det är ju inte priset som räknas utan tanken..
Jag hade egentligen inte tänkt ge honom det förräns till pingsten, men jag ville ju veta vilka spel han ville ha, och just då var det ett bra erbjudande.. och att lägga X-boxet i garderoben fram till pingst var bara att glömma.. och tur vad nog det för annars hade jag inte haft någon nytta av honom i sängkammaren.. Behöver jag säga att han sitter just nu..
Men håller helt med om att bröllopet är betydligt viktigare än att köpa dyra morgongåver..