• Pumpalot

Allt löste sig tillslut...

Jaha.. Då var man en fru då *ler*
    Ni anar inte hur konstigt det känns, bröllopsdagen skyndade förbi med en väldig fart och när vi vaknade i lördagsmorgon kunde vi nästan inte tro att det var sant. Dagen vi längtat efter och planerat i minsta detalj var redan över - och vi är nu man och hustru.
    Otroligt mäktig och lycklig känsla som sitter ända ut i fingertopparna.

Vår bröllopsdag var helt sagolik - och jag är världens kanske lyckligaste fru ;)

Bilder finns på canavan.weddingannouncer.com och vigseln kommer visas på tv3 den mars kl 20.00

Tack alla underbara BT-tjejer som hjälpt mig i kaoset tiden före bröllopet. i är underbara!

• Svar på tråden Allt löste sig tillslut...
  • Kakan -07

Måste få fråga, pluggar du möjligtvis...?

• novali

Grattis!!! Vad fiiina ni var!

• Pumpalot

Kakan -07 neej, varför tror du det?

• Kakan -07

Tittade på din hemsida igår och idag när jag var i skolan tyckte jag precis att det var en tjej som verkade bekant.
    Kunde inte riktigt komma på varifrån bara. Men så när jag loggade in här när jag kom hem, så föll det över mig.
    Du har helt klart en dubbelgångare där ute!

• Pumpalot

Kakan -07 haha det är faktiskt ofta jag får höra det där.. Måste ha ett vanligt utseende :D

• Diffy

vad var ni me på för program??
    Vad pysslar du me nu för tiden då?
    Barn?

• N&N

Instämmer, jättefin klänning! Har själv köpt en Celine på Sthlm Brud och Fest!

• Pumpalot

Diffy vi har vart med på du är vad du äter.
    Jag jobbar med kundtjänst och administration på ett media företag, vad gör du själv?

Nopp inga barn ännu

• pudan

Pumpalot!

Jättegrattis! Ni var verkligen superfina på bilderna!

Måste fråga - musiken som spelar när man går in på er sida "Want to grow old with you...." vad heter den låten och vem har gjort den? Den är ju så fin!

/Pudan

Svar på tråden Allt löste sig tillslut...