• Pumpalot

Allt löste sig tillslut...

Jaha.. Då var man en fru då *ler*
    Ni anar inte hur konstigt det känns, bröllopsdagen skyndade förbi med en väldig fart och när vi vaknade i lördagsmorgon kunde vi nästan inte tro att det var sant. Dagen vi längtat efter och planerat i minsta detalj var redan över - och vi är nu man och hustru.
    Otroligt mäktig och lycklig känsla som sitter ända ut i fingertopparna.

Vår bröllopsdag var helt sagolik - och jag är världens kanske lyckligaste fru ;)

Bilder finns på canavan.weddingannouncer.com och vigseln kommer visas på tv3 den mars kl 20.00

Tack alla underbara BT-tjejer som hjälpt mig i kaoset tiden före bröllopet. i är underbara!

• Svar på tråden Allt löste sig tillslut...
  • Pumpalot

pudan Låten heter "grow old with you" och sjungs utav Adam Sandler. Låten kommer från filmen The weddingsinger.

Vi har även graverat in "I wanna grow old with you" i våra ringar ;)

• pudan

Pumpalot!

Jag visste väl att jag kände igen den......I julas fick jag och blivande mannen en hel hög med bröllopsfilmer - säkert 7 stycken av syrran och hennes sambo - däribland The Weddingsinger. Låten är ju jättemysig och kommer att ha en given plats på festen!

/Pudan

• Pillisen

Vad fint det var. Har du några speciella tips till oss som fortfarande planerar?

• Pumpalot

Pillisen nja, det skulle nog i sånt fall vara att boka in en veckas semester direkt efter vigseln. Själv är jag redan tilbaka på jobbet - trött, sliten och lääängtar efter sängen! :D

• Diffy

Pumpalot- Jaha, så ni har varit me där? jag som typ tittat på nästan varje avsnitt men inte sett dig där?!

Jag arbetar på en förskola som utbildad barnskötare och trivs dunderbra :) Älskar barn. Så hoppas vi får en snart ;)

• Tittij

Jag måste va korkad men jag hittar inga bilder från bröllopet..

under fotoalbum finns bara möhippa och svensexa...

• Pumpalot

Diffy programmet vi är med i visas 22 mars. *håller tummarna på bebis*

Tittij håller på att uppdatera, kolla imorgon igen så ska det nog vara klart :D

• Diffy

Pumpalot- jahaaaa där ser man :)
    Jobbar ni på bebis? :) bor du kvar på ingarö?

• Diffy

Pumpalot- hur länge har du och din Man varit tillsammans?

• Pumpalot

Diffy nja vi jobbar inte på bebis, händer det så händer det. Vi har inte bråttom ;)'
    Planerar ni bebbe?

Vi har vart tillsammans i 1,5 år.
    Bor i Holmviksskogen nu, vart bor du?

• Pumpalot

Tittij det funkar nu :D

• Diffy

Pumpalot- vi jobbar på en liten ;)
    Jag bir i gurra nu me killen, föräldrarna bor kvar på ön å syrran.

vi har varit tillsammans i 7år :)

• Pumpalot

Diffy vad härligt! Hoppas ert bröllop blir fantastiskt och att bebben kommer tidsnog.
    Vill du vara gravid på bröllopet?

• Diffy

Pumpalot- det skulle vara mysigt om jag blev det, men kanske inte preeecis i början av en grav så att man mår pyton.

• Pumpalot

Diffy jobbigt om man redan köpt klänning bara ;)

• vixen not a tramp

Och på torsdag kommer det efterlängtade avsnittet!!! Alla kollar väl!?

Svar på tråden Allt löste sig tillslut...