• silverdrake

Vart ska man börja??

kan man inte köra på en egen detox-kur hemma, alltså inget man köper utan att man typ bara käkar grönsaks och fruktsmoothies i en vecka eller nått. brukar de inte köra på det i "du är vad du äter"? sånt där "levande föda" grejs (hehe,bra ordval ;)) att man inte äter något som tillagats i mer än 75 grader. (tror det var det iallafall)

har funderat på att göra det själv nämligen men aldrig kommit längre än att dricka en banan och jordgubbssmoothie till frukost, vid lunch brukar inspirationen tryta och det blir det gamla vanliga :(

• silverdrake

jag har också precis betämt mig för att bli nyttigare och gärna lite smalare faktiskt, inte så att jag måste går ner masa kilon, men iallafall så man slipper känna sig osäker i vissa kläder osv.

jag ska göra så att jag köper ett gymkort på friskis o svettis, har verkligen jättelite pengar egentligen så jag vet att jag kommer känna mig tvugen till att utnyttja det dvs, gå och träna. tror träning egentligen är det enda som är effektivt för viktnedgång desutom tycker jag det är lättare att äta nyttigt om man redan känner sig nyttigare än vanligt, som man gör när man tränat.

Svar på tråden Vart ska man börja??